مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش:

حرکت به سمت خصوصی سازی مدارس

کرمان (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در مراسم هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان، گفت: استقبال مردم از مدارس غیر دولتی نشان از موفقیت این مدارس است.

کد مطلب: ۸۷۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حرکت به سمت خصوصی سازی مدارس

محمد محسن بیگی ضمن اشاره به اهداف تاسیس مدارس غیردولتی، گفت: بر اساس سند توسعه ششم کشور در حوزه گسترش مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی باید تا پایان برنامه ششم 15درصد دانش‌آموزان کشور تحت پوشش مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی قرار گیرند.

محسن بیگی حضور بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی کشور را نشان از استقبال خوب مردم از این مدارس دانسته و گفت: دولت با تمام توان و با قاطعیت از بخش غیردولتی حمایت کرده و از ابتدای دولت تدبیر و امید دو هزار کلاس درس در بخش غیر دولتی در اختیار دانش‌آموزان کشور قرار گرفته است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از مشارکت مردم در امربا بیان این که مصداق بارز مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت مدارس و مراکز غیر دولتی هستند، تصریح کرد: در مدارس غیردولتی ارتباط بین خانه و مدرسه بسیار بالا است و والدین در برنامه ریزی های کیفی نیز مشارکت می کنند و مطالبات بیشتری را در امر تعلیم و تربیت فرزندان خود دارند.

محسن بیگی افزود: باید ظرفیت ایجاد کرد تا انسان هایی تحویل جامعه داده شود که مهارت زندگی، آموزش مدیریت و مدیریت بر منابع و خلاقیت را نیز بیاموزند تا در جامعه موثر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار