کمیته ارتقای کیفیت آموزش پایه دوازدهم در آموزش و پرورش استان مرکزی تشکیل شد

اراک(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی از تشکیل کمیته ارتقای کیفیت آموزش پایه دوازدهم در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کمیته ارتقای کیفیت آموزش پایه دوازدهم در آموزش و پرورش استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مجتبی حیدری افزود: این اقدام با توجه به استقرار نظام جدید آموزشی 3-3-6 که منجر به استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی جاری شد، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این کمیته با هدف بررسی الزامات برنامه درسی پایه دوازدهم و آماده سازی برای حضور بهتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و کنکور سراسری تشکیل شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه این کمیته در قالب سه کارگروه در سطح استان، مناطق و مدارس با ترکیبی خاص تشکیل شده اظهار داشت: برنامه ریزی برای اجرای دوره های توانمندسازی دبیران پایه دوازدهم، شناسایی مناطق کمتر توسعه یافته و مدارس لازم التوجه جهت تخصیص منابع مالی و حمایت از این مدارس بخشی از وظایف کارگروه استانی این کمیته بشمار می رود.

حیدری رصد آخرین سیاست ها و برنامه های وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش و اعلام به مناطق، استفاده از ظرفیت های برون سازمانی جهت حمایت از مناطق کم برخوردار و ارائه طرح ها و برنامه های کیفیت بخشی جهت اجرا توسط مناطق و مدارس را از دیگر وظایف عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار