شهرداری اصفهان نهاد برتر در برگزاری برنامه های اوقات فراغت شناخته شد

اصفهان (پانا) - شهرداری اصفهان در جشنواره تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت استان اصفهان، از سوی استانداری، به عنوان نهاد برتر در برگزاری برنامه های اوقات فراغت شناخته شد.

کد مطلب: ۸۷۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری اصفهان نهاد برتر در برگزاری برنامه های اوقات فراغت شناخته شد

با تشکیل ستاد ساماندهی اوقات فراغت در استان اصفهان به منظور جلوگیری از موازی کاری در این حوزه، جشنواره ای برای شناخت دستگاه های برتر در موضوع اوقات فراغت با عنوان "جشنواره تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت" برگزار شد که عملکرد همه دستگاه های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

ارزیابی ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان اصفهان برای تعیین دستگاه های برتر در حوزه اوقات فراغت با شاخصه هایی همچون تعداد مخاطبان برنامه ها، کیفیت برنامه ها و فرا گیر بودن، انجام شده است که در این ارزیابی ها شهرداری اصفهان به عنوان نهاد برتر در برگزاری برنامه های اوقات فراغت معرفی شد.

دبیرخانه جشنواره "تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت"، در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مستقر بود که هفت نهاد از جمله؛ شهرداری اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سازمان فنی و حرفه ای استان، هلال احمر، آموزش و پرورش استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در این جشنواره تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار