ویولن نوازی علی تجویدی در شب موسیقیایی شبکه 4

تهران (پانا) - علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر مهمان شب موسیقی «شبهای هنر» می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ویولن نوازی علی تجویدی در شب موسیقیایی شبکه 4

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در دهمین قسمت از برنامه «شب موسیقی» از مجموعه شب های هنر، یکشنبه شب رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده موزیسین می شود و با آنها در خصوص مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفتگو می پردازد.

در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبدالهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی خواننده و مدرس سوالات خود را در خصوص مدیریت موسیقی با علی ترابی مطرح می کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیو برنامه به آنها پاسخ میدهد.

در بخش « ناشنیده ها» ی برنامه شب موسیقی، این هفته علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می پردازد.

آیتم «چهل سالگی» با موضوع سالن های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه ی مدیریت موسیقی از پنج هزار سال قبل تا کنون از دیگر بخش های برنامه است.

«شب موسیقی» یکی از برنامه های « شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار