مدیر آموزش و پرورش بویراحمد به اتفاق:

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده جانباز فرهنگی دیدار کردند

مدیر کل آموزش و پرورش استان به اتفاق مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور در منزل معلم جانباز جلود پایدار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از ایثارگری‌ها، مجاهدت و فداکاری این معلم گرانقدر تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  با خانواده جانباز فرهنگی دیدار کردند

در این دیدار معاون آموزش ابتدایی، معاون نهضت سواد آموزی، رئیس ادراه شاهد آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس مسؤل امور مشارکت های مردمی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز حضور داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هدف از این دیدار را نکوداشت مقام و جایگاه معلمان جانباز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانستند و گفتند:جانبازان یادگاران دوران طلائی دفاع مقدس هستند که تا آخرین لحظه در صحنه های رزم ماندند.

هادی زارع پور گفت: معلمان رزمنده با شجاعت ومسئولانه از سنگر مدرسه به صحنه های رزم اعزام شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره بیمه خدمات تکمیلی جانبازان فرهنگی، افزود: تا الان بیمه تکمیلی جانبازان فرهنگی با بنیاد شهید وامور جانبازان بوده که اخیرا دولت با بخشنامه ای بیمه ممکل این عزیزان را به دستگاهای مربوطه واگذار کرده است، در همین راستا آموزش و پرورش با بیمه دی قراردادی منعقد نموده که بیمه تکمیلی جانبازان فرهنگی را پرداخت نماید.

علی حسن زاده مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز اظهار کرد: وقتی که این اتفاق ناگوار برای این جانباز فرهنگی رخ داد و دچار عارضه سکته مغزی شدند به ملاقات وی در بیمارستان رفتیم و در چند نوبت مساعدت های از طرف آموزش و پرورش به خانواده این جانباز فرهنگی انجام دادیم.

جانباز فرهنگی جلود پایدار از معلمان علوم اجتماعی شهرستان بویراحمد است که در دفاع مقدس در مریوان دچار موج گرفتگی شد وبهار امسال دچار سکته ناگهانی و در8ماه گذشته بدون از اعمال حرکتی بر روی تخت در منزل است.

وی از معلمان ورزشکار وپرتلاش بویراحمد است.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اهدا لوح تقدیر از خانواده این جانباز فرهنگی تجلیل نمودند.

استان کهگیلویه و بویراحمد 102 شهید فرهنگی و 446 شهید دانش آموز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار