با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

جلسه سرگروه های مشاوره تحصیلی و تربیتی استان زنجان برگزار شد

زنجان(پانا)- جلسه سرگروه های مشاوره تحصیلی و تربیتی استان زنجان با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، کارشناسان اداره مشاوره و سرگروه مشاوران نواحی و مناطق استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه سرگروه های مشاوره تحصیلی و تربیتی استان زنجان برگزار شد

در این جلسه محمود عباسی ضمن خیر مقدم به مدعوین بر عملیاتی کردن مصوبات گروه آموزشی مشاوره و حمایت معاونت پرورشی اداره کل از برنامه های گروه تاکید و برنامه ریزی دقیق برای اجرای آزمون های مشاوره ای و هچنین اجرای طرح همیار مشاور را خواستارشد.

وی افزود: نیاز هست تا بیشتر روی توانمند سازی و آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان کار شود تا اعتماد به نفس آن ها افزایش یافته و بتوانند بر هیجانات خود کنترل و مدیریت داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آمار بالای هیجانات منفی در بین دانش آموزان استان زنجان گفت: از طرح های ابتکاری و خلاقیت ها یی که بتوان به دانش آموزان در مدیریت هیجانات کمک کرد استقبال می کنیم.

عباسی در پایان صحبت های خود از اعضای گروه مشاوره نواحی و مناطق خواست تا بیشتر به مدارس سر بزنند و از نزدیک از مشکلات دانش آموزان و مشاوران آگاهی یافته و آن ها را منعکس نمایند.

در ادامه جلسه نیک خواه رئیس اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل نیز ضمن تشکر از حسن توجه معاون پرورشی و فرهنگی به برنامه های اداره مشاوره ، اهم فعالیت ها و وظایف گروه مشاوره استان را تشریح نمود و همکاری و هماهنگی بیشتر سرگروه ها با اعضای تخصصی هسته های مشاوره نواحی و مناطق را خواستارگردید.

نیکخواه از گروه مشاوره استان خواست تا برنامه های مدونی را برای کاهش آسیب های اجتماعی طراحی و اجرا نمایند.

همچنین اکبر مهدیلو سرگروه مشاوران استان در ادامه جلسه برنامه های سرگروه مشاوران استان را به طور کامل تشریح نمود.

گفتنی است، در پایان جلسه سایر اعضا نظرات خود را بیان داشتند و مواردی جهت کارایی و کارآمدی بیشتر گروه های آموزشی به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار