رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل:

تصادفات فوتی در اردبیل 22 درصد کاهش یافت

اردبیل (پانا) - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از کاهش 22 درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تصادفات فوتی در اردبیل 22 درصد کاهش یافت

سرهنگ رحیم آقا محمدی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در هشت ماه پارسال تصادفات درون شهری استان اردبیل 23 نفر فوتی داشت که این رقم در مدت مشابه امسال با 22 درصد کاهش به 18 نفر فوتی کاهش یافته است .
وی با بیان اینکه حتی یک نفر کشته هم در تصادفات رانندگی زیاد است، گفت: پارسال استان اردبیل از لحاظ کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور یکی از استان های برتر بود که از سوی ناجا مورد تجلیل قرار گرفت .
وی اظهار داشت : امیدواریم با همکاری رانندگان و مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها امسال نیز استان اردبیل در کاهش تصادفات منجر به فوت یکی از استان های برتر کشور شود .
رییس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به اینکه متاسفانه درصد فوتی عابران پیاده همچنان نگران کننده است، بیان کرد : 56 درصد فوتی ها و 57 درصد مجروحین تصادفات درون شهری در استان اردبیل عابرین پیاده هستند .
آقا محمدی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته عدم توجه رانندگان به جلو و سرعت غیر مجاز از مهمترین علل تصادفات درون شهری در استان است .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: بدون شک با نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد گذرگاه های ایمن برای عابران پیاده تصادفات کاهش خواهد یافت .
وی با بیان اینکه مهندسی ترافیک یکی از مهمترین اصول علم ترافیک است، اظهار داشت: از مسئولان انتظار داریم برای ایمن سازی محل تردد عابران پیاده اقدام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار