درراستای ارتقا سلامت شهروندی؛

تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امضا شد

اردبیل(پانا) - تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت علمی پژوهشی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و شهری با هدف ارتقا سلامت شهروندی امضا شد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امضا شد

شهردار اردبیل در این مراسم گفت: در کشورهای توسعه یافته شهرداری ها به دنبال توسعه عمرانی نیستند، بلکه برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت زندگی را در اولویت قرار داده اند .
حمید لطف اللهیان با بیان اینکه صرف پرداخت به توسعه عمرانی نمی تواند زندگی پایدار شهری را رقم بزند، ادامه داد: کیفی سازی خدمات برای ارتقا کیفیت زندگی شهری، توسعه منابع انسانی و تربیت انسان ها و شهروندان توسعه یافته رویکرد امروز شهرداری ها و از جمله شهرداری اردبیل است .
وی با اشاره به اینکه برای تغییر دیدگاه و مطالبات شهروندان ، شهرداری اردبیل اقدامات مختلفی در زمینه های مطالعاتی، پژوهشی، برنامه ریزی و ... آغاز کرده است افزود: ارتقا کیفیت زندگی شهری و شهروندی امروز بالاترین هدف و برنامه شهرداری است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم استفاده از ظرفیت دو سازمان در ارتقای سلامت جامعه و سلامت شهروندان را مهم دانست و افزود: با هم افزایی و تعاملات بیشتر می توان در مسیر سلامت جامعه گام برداشت .
اخوان اکبری گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم این همکاری و پروژه های مشترک را گسترش و به شهروندان خدماتی شایسته ارایه دهیم .
وی ادامه داد: این سازمان در این تفاهم نامه، همکاری، هدایت و تسهیل فرایند تدوین سیاست های سلامت محور مرتبط با سلامت محلات را تشریح کرده است و در این زمینه با مجموعه مدیریت شهری همکاری خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار