بزرگترین چالش حوزه‌ی ورزش فقر حرکتی است

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی را گامی ارزشمند در جهت تحقق سند تحول بنیادین دانست و افزود: بزرگترین چالش حوزه‌ی ورزش، فقر حرکتی است.

کد مطلب: ۸۷۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین چالش حوزه‌ی ورزش فقر حرکتی است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی را گامی ارزشمند در جهت تحقق سند تحول بنیادین دانست و افزود: بزرگترین چالش حوزه‌ی ورزش، فقر حرکتی است.

سلمان محمدی بزرگترین چالش در حوزه‌ی ورزش را فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تشکیل شورای اجرایی انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان، گامی ﻣﺆثر در زدودن این مشکل برداریم و با ارائه‌ی راهکارهای پیشگیرانه، از بروز مشکلات جدی در این بخش، جلوگیری کنیم.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان ضمن تشریح اهداف انجمن، عنوان کرد: با توجه به اهداف انجمن، بایستی همکاران عضو انجمن به عنوان بازوی علمی، اجرایی معاونت در بخش برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه‌های آموزشی و همایش و نیز پل ارتباطی میان صف و ستاد در راستای تحقق اهداف تربیت بدنی مدارس تلاش کنند.

وی انجمن علمی را ﻣﺆسسه‌ای غیر دولتی معرفی کرد که عضویت در آن افتخار است و دارای کمیته با موضوعات مختلف می‌باشد که زیر مجموعه‌ی شورای اجرایی قرار می‌گیرد.

در پایان این نشست، انتخابات انجمن علمی آموزشی دبیران تربیت بدنی برگزار شد و پس از شمارش آرا، اعضای شورای اجرایی انجمن علمی و بازرس انجمن مشخص گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار