استاندار اردبیل:

تمام امکانات برگزاری لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل فراهم می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: تمام امکانات برای برگزاری لیگ والیبال ملت‌های جهان در استان اردبیل را فراهم می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۷۶۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تمام امکانات برگزاری لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل فراهم می‌شود

اکبر بهنام‌جو درجریان دیدار با نماینده فدراسیون جهانی والیبال در اردبیل اظهار داشت: تمام امکانات میزبانی شایسته استان در لیگ والیبال ملت‌های جهان باید به نحوی مناسب فراهم شده و در این زمینه هیچ گونه کاستی و کمبودی نداشته باشیم .

وی با اشاره به سابقه درخشان اردبیل در میزبانی‌های قبلی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی بزرگسالان جهان در سال 96 گفت: برگزاری رقابت‌های بین‌المللی از جمله والیبال سبب پیوند ملت‌های جهان می‌شود و ما در استان اردبیل از این موضوع کاملا استقبال می‌کنیم .

استاندار اردبیل بیان کرد: تمام مسئولان استانی با نهایت توان برای میزبانی شایسته والیبال لیگ ملت‌های جهان تلاش خواهند کرد و تمام امکانات مورد نظر فدراسیون جهانی را برای این مهم فراهم خواهیم کرد .

بهنام‌جو با اشاره به ملیت آلمانی نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: در آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی که ارتفاعاتی چون کوه‌های آلپ را دارند، ورزش‌های زمستانی سبب رونق گردشگری و طبیعتا رونق اقتصادی می‌شود و استفاده از این ظرفیت‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد .

وی تصریح کرد: ما نیز در اردبیل طبیعت منحصر به فردی داریم و در عین داشتن ارتفاعات و زمستان‌های سرد و عمدتا پربرف، از آب‌های گرم در مناطق مختلف استان نیز بهره‌مند هستیم و باید سعی کنیم تا با استفاده بهینه از این نعمت‌های خدادادی ورزش‌های زمستانی را در این منطقه رونق دهیم .

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل نیزگفت: ورزشگاه رضازاده اردبیل آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات والیبال از لیگ ملت‌های جهان را دارد .

نادر فلاحی اظهار داشت: سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل به طور ویژه استانداردسازی شده و این سالن آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را دارد .

نادر فلاحی با اشاره به این که مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان 2019 خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود افزود : تمهیدات لازم در این زمینه انجام یافته تا با پیگیری استاندار اردبیل و مسئولان مربوط این میسابقات به میزبانی اردبیل برگزار شود .

وی اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل مورد تائید نماینده فدراسیون جهانی والیبال در اردبیل قرار گرفت و وی از وضعیت این سالن ابراز رضایت کرد که انتظار می‌رود این دوره از مسابقات جهان در اردبیل برگزار شود .

رئیس هیئت والیبال استان گفت: اردبیل سابقه میزبانی مسابقات والیبال بین‌المللی را دارد و برگزاری این رویداد برای این استان با توجه به تجربیاتی که از دوره‌های قبلی داشته انتظار می‌رود به صورت باشکوه و منظم برگزار شود .

فلاحی افزود: تماشاگران اردبیلی با حضور چشم‌گیر خود در مسابقات بین‌المللی والیبال نشان دادند که به رشته والیبال علاقه‌مند هستند و شور و نشاط تماشاگران اردبیلی شگفتی تماشاگران را به دنبال داشت .

وی بیان کرد: تمهیدات لازم انجام یافته تا شرایط به طور کامل برای میزبانی اردبیل در مسابقات والیبال ملت‌های جهان انجام شود و در این زمینه استاندار اردبیل با جدیت پیگیر موضوع است تا این رویداد بین‌المللی به طور باشکوه و منظم برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار