نماینده مردم مراغه و عجبشیر: دانشگاه فرهنگیان مراغه به بهره‌برداری می رسد

مراغه (پانا ) - نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری دانشگاه فرهنگیان مراغه در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم مراغه و عجبشیر:  دانشگاه فرهنگیان مراغه  به بهره‌برداری می رسد

صبح شنبه علی جلیلی که به همراه رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی و معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از فضاهای آموزشی مراغه بازدید کردند ،گفت: با ایجاد و بستر سازی فضای آموزشی از سوی مسئولین شهرستان و همچنین اقدامات ستادی و تجهیز از سوی مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان ،بزودی شاهد بهره برداری دانشگاه فرهنگیان مراغه و پذیرش دانشجو در این مرکز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مکمل آموزش و پرورش برای تربیت نیروهای متخصص در امور تعلیم و تربیت است ،افزود : بهره برداری از این دانشگاه در مراغه ،تاثیرات مهمی در توسعه علمی و آموزشی این شهرستان خواهد داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به پیش بینی های انجام گرفته مبنی بر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال های آینده ،بستر سازی تامین و جبران آن از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

اسداله خدیوی افزود: هم اکنون دوهزار دانشجو در دو دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی مشغول تحصیل می باشند که با افتتاح دانشگاه فرهنگیان مراغه ،این دانشگاه نیز اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار