مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی  :

زندانبانی ،خدمت رسانی به آسیب پذیرترین قشر جامعه است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی گفت : زندانبانی با توجه به اینکه خدمت رسانی به آسیب پذیرترین قشر جامعه است با ارزش و مقدس است و لذا باید در راه خدمات رسانی به زندانیان تمام تلاش خود را بکار گیریم .

کد مطلب: ۸۷۶۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زندانبانی ،خدمت رسانی به آسیب پذیرترین قشر جامعه است

علی هاشمی مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی درنشست صمیمی مدیر کل زندانهای استان با کارکنان زن بازداشتگاه عمومی بیرجند برگزار شد با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به زندانیان خصوصا زندانیان زن گفت : زندانبانی با توجه به اینکه خدمت رسانی به آسیب پذیرترین قشر جامعه است با ارزش و مقدس است و لذا باید در راه خدمات رسانی به زندانیان تمام تلاش خود را بکار گیریم .

وی افزود : گره باز کردن از مشکلات انسانها زیباست و زمانی زیباتر می شود که این کار در راه خداوند تبارک و تعالی باشد.

هاشمی با اشاره به اهمیت مددکاری در زندانها به خصوص زندان زنان گفت :زندانبان باید خود را وقف کار و پیگیری مشکلات زندانیان کند چرا که زندانیان و بخصوص خانواده آنها نیازمند حمایت هستند تا از آسیب های اجتماعی مصون بمانند .

عضو شورای قضائی استان با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات قضائی زندانیان گفت :تعامل با دستگاه قضائی برای رفع مشکلات قضائی زندانیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لذا مددکاران و مسئولین دفاتر قضائی باید در زمینه استفاده از ظرفیت های قانونی برای آزادی و یا تخفیف مجازات زندانیان گام بردارند .

مدیر کل زندانهای استان از تلاش های صورت گرفته در اندرزگاه زنان قدر دانی کرد و افزود : همت وتلاش شما ارزشمند است و باید همچنان در این مسیر گامهای موثری برداریم و با توسعه زیرساخت ها زمینه رفاه بیشتر زندانیان وهمچنین با رفع مشکلات قضائی زندانیان زمینه بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه را فراهم کنیم .

گفتنی است کارکنان نیز مشکلات خود را مطرح که در فضائی صمیمی مدیر کل زندانهای استان به آنها پاسخ داد و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار