رییس بسیج جامعه زنان کشور خبرداد:

حضور بیش از ۷ هزار شهید زن در جمهوری اسلامی ایران

بیرجند(پانا)ـ رییس بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای زن خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش از ۷ هزار شهید زن در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۷ هزار شهید زن در جمهوری اسلامی ایران

مینو اصلانی، رییس بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای زن خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش از ۷ هزار شهید زن در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

اصلانی تصریح کرد: امام حسین(ع) با قیام خود، انسان‌ها را به خدا متصل کرد و امروز نیز تمام انسان‌ها تا قیامت بندگی خود را مدیون حسین(ع) و شهدا هستند.

وی ادامه داد: در قرن 14 هجری استکبار جهانی به صورت آشکارا بیان کرد که انسان به خدا نیاز ندارد و می‌تواند روی پای خودش بایستد و اساسا خدا در زندگی جای ندارد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: اما در زمانی که ارتباط بین انسان و خدا قطع می‌شد، قیامی زیبا مانند عاشورا رقم خورد و انقلاب اسلامی شکل گرفت و این انقلاب نشان داد که خداوند متعال در زندگی انسان‌ها جاری و عبودیت انسان مرهون خدا است.

اصلانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دوباره ارتباط بین زمین و آسمان را متصل کرد، افزود: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای قرن حاضر است که انسان را به سمت عبودیت رهسپار می‌کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نه تنها خودشان در پشت صحنه حضور فعالی داشتند بلکه عزیزان خود را به میدان نبرد فرستادند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای زنان دستاوردهای خوبی داشته و امام راحل با تشکیل انقلاب احیاگر هویت زن در قرن حاضر شدند.

رییس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در گذشته زنان را به عنوان کالا می‌دیدند و به جای رخ‌نمایی انسانیت و فطرت الهی زن به دنبال ظواهر آن بودند اما امروز انقلاب اسلامی سبب رشد و شکوفایی میلیون‌ها زن مسلمان شده است.

اصلانی با بیان اینکه خانواده ایرانی مستحکم‌ترین خانواده در جهان است، بیان کرد: در فرهنگ منحط غربی خانواده از بین رفته است و زن در این فرهنگ غربی هویتی ندارد و به عنوان کالایی در دست سودجویان قرار دارند.

وی بیان کرد: باید گفتمان انسان‌ساز تقویت شود و اگر بتوانیم این گفتمان را تقویت کنیم به طور قطع دنیا نیز این گفتمان را برای خود انتخاب می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار