برپایی نمایشگاه عکس «خوبی را معروف کنیم» در فرهنگسراهای شهر تهران

تهران (پانا) - آثار برگزیده کشوری در جشنواره عکس «خوبی را معروف کنیم» در نگار خانه‌های سطح شهر تهران به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۸۷۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه عکس  «خوبی را معروف کنیم»  در فرهنگسراهای شهر تهران

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11،جشنواره عکس خوبی را معروف کنیم ،در بهار و تابستان سال 96 با هدف معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج ارزش ها و فضایل اخلاقی و مهربانی ،تشکیل گروههای همیاری درزمینه مهربانی و بهره گیری از ظرفیت خانواده ها در زمینه ترویج فرهنگ خوبی و مهربانی ،با طیف گسترده ای از موضوعات از قبیل مهربانی با طبیعت،مردم،والدین وخانواده ...از فرودین ماه 96 آغاز و با برگزاری مراسم اختتامیه در تیر ماه 96 خاتمه یافت .لازم بذکر است این برنامه در دو بخش مسابقه عکس و پویش برگزار شد .

با خاتمه جشنواره بر اساس نظرات داوران جشنواره آقایان مسعود زنده روح کرمانی، محمد نوروزی و مهدی سروری به دبیری احسان رافتی 50 فریم عکس از بین 1400 فریم عکس ارسالی از سوی 200 عکاس شرکت کننده در برنامه انتخاب شد تا در نگارخانه های سطح شهر تهران در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از عکسهای منتخب بر اساس برنامه زمان بندی ذیل به مکانهای ذکر شده در ذیل مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس حاصل کنند.

1 تا 15 آذر فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین،خیابان قزو.ین خیابان شهید مرادی بوستان رازی فرهنگسرای رازی

16 تا 30 آذر فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان شریعتی،خیابان گلنبی،خیابان شهید ناطق نوری،میدان قبا فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

1تا 15 دی فرهنگسرای ولائ واقع در شهر ری میدان نماز

16 تا 30 دی ماه فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه نواب،میدان بهمن ،خیابان شهید وفایی

1تا 15 بهمن فرهنگسرای قران واقع در خیابان قزوین،نرسیده به میدان شمشیریه نبش شهید کاظمی

16 تا 30 بهمن فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان 17 شهریور جنوبی ،خیابان شهید کاظمی،جنب بوستان گفتگو

1 تا 15 اسفند فرهنگسرای تهران واقع در انتهای اتوبان رسالت غرب، سه راه دهکده المپیک، جنب دبیرستان پسرانه اندیشه ، بوستان باغ نو

16 تا 28 اسفند فرهنگسرای معرفت واقع درتهران، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار