حقمان گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

مشهد (پانا) سرمربی تیم پدیده در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: اگر روی ضربات ایستگاهی حریف تمرکز داشتیم می‌شد سه امتیاز را بگیریم. نشد یارگیری را خوب انجام دهیم و حقمان گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

کد مطلب: ۸۷۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حقمان گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

گل‌محمدی اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بعد از آن هم موفق شدیم حتی به گل دوم هم برسیم اما از این موفقیت استفاده نکردیم و دو بار روی کرنر گل خوردیم. نمایش خوبی در نیمه نخست داشتیم، در نیمه دوم هم موفق بودیم و بازی را کنترل کردیم اما دوباره روی کرنر آسیب‌پذیر نشان دادیم‌.

وی افزود: اگر روی ایستگاهی حریف تمرکز داشتیم می‌شد سه امتیاز را بگیریم. نشد یارگیری را خوب انجام دهیم و حقمان گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح کرد: از تماشاگران ممنونم، آنها به شدت خوب حمایت کردند و از آنها ممنونم. جو ورزشگاه و حضور هواداران باورکردنی نبود.

گل‌محمدی تاکید کرد: بازیکنانم خوب است، تا دقیقه آخر می‌جنگیم و مشکل بدنی نداریم. بعد از بازی با سایپا، ۴ روز بعد با سپاهان بازی داشتیم درحالی‌که سپاهان چنین برنامه فشرده‌ای نداشت. این برنامه‌ریزی به ضرر ما تمام شد، وقتی با سپاهان در کورس هستیم نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. کیفیت بازی مقابل سپاهان و ماشین‌سازی به نظرم خوب بود و از نظر بدنی آماده بودیم.


وی با انتقاد از داور مسابقه گفت: بنیادی‌فر ۳ بار در لیگ هجدهم سوت زده که ۲ بار آخر با جنجال تمام شده، متاسفانه با این داور اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم. سر صحنه گل دوم حریف، خطای اشتباه قبل از کرنر و تکرار مجدد کرنر چه دلیلی داشت؟ خطاهای بی‌موردی که برای حریف در نقاط حساس می‌گرفت واقعا عجیب بود. بعد از هفته هفتم که ایشان از قصاوت محروم شد، چرا باید برای تیم بالانشین و به دنبال صدرنشینی انتخاب شود؟ وقتی ایشان استعداد ندارند، چرا باید برای بازی به این اهمیت انتخاب شوند.

وی افزود: در وقت اضافه حریف پایش را گرفته، شاید ما اصلا نخواهیم فرپلی کنیم، چرا باید وقتی بازیکن پایش را گرفته، داور سوت بزند؟ داور چرا بازی را خواباند؟ به چه حقی چنین کاری کرد؟ برای چه اصلا چنین داوری انتخاب شد. برای بازی پیکان و نفت ابادان که اصلا بازی با قضاوت ایشان نیمه‌تمام ماند!

وی افزود: شاید مثل تیم‌های بزرگ پایتخت برش نداشته‌باشیم اما دلیل نمی‌شود با این قبیل داوران جلوی پیشرفت ما را بگیرند. واقعا برای داوری و انتخاب این داور متاسف شدم. حیف از این فوتبال که با سوت‌های بی‌مورد خراب شد. داور همه را عصبی کرد.

گل‌محمدی در خصوص دست‌های پشت پرده گفت: می‌دانم ادم‌هایی هستند که برایشان سنگین و سخت است، تیم ما را در اینجای جدول ببینند. از بازیکنان و باشگاه می‌خواهم به روندمان ادامه بدهیم. باید بجنگیم و با اعتماد به نفسی بالا کار را پیش ببریم.

وی با تمجید از عملکرد دخسوس گفت: ایشان یکی از بهترین گلرهای ایران است و خیلی خوب کار کرد. برای نیم‌فصل دوم نیز همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد و باید ببینیم چطور شرایط پیش می‌رود و بعد از بررسی نقاط ضعف و قوت لیست مورد نظر را می‌بندیم.

گل‌محمدی در خصوص غیبت ادامه‌دار مهدیخانی گفت: هیچ دلیلی ندارد که بخواهم در خصوص این موضوع توضیح دهم. شما در تمرینات حضور ندارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار