اکبر زنجانپور بعد از تماشای «مردی به نام دایک»:بعد از مدت ها یک تئاتر واقعی دیدم!

تهران (پانا) - نمایش «مردی به نام دایک» نوشته هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس، به کارگردانی مهدی میامی که از 14آذر در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه رفته است،که در اولین اجرای خود میزبان اکبرزنجانپور، جمشید شاه محمدی، علیرضا غفاری، رسول نجفیان، شقایق فراهانی، محمود جعفری و قاسم زارع بوده است.

کد مطلب: ۸۷۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اکبر زنجانپور بعد از تماشای «مردی به نام دایک»:بعد از مدت ها یک تئاتر واقعی دیدم!

اکبرزنجانپور درمورد ویژگی های این نمایش و جذابیت آن برای مخاطب با توجه به موضوعش گفت: «ما وقتی تئاتری را تماشا می کنیم، نمی توانیم به راحتی در موردآن به زودی اظهار نظر کنیم».
او در ادامه گفت: «این روزها شاهد به صحنه رفتن نمایش هایی هستیم که دیگر تئاتر نیستند و نمی دانم چه چیزی هستند! نکته مثبت نمایش «مردی به نام دایک» این بود که یک تئاتر واقعی دیدیم و خیلی از این بابت خوشحالم».
زنجانپور گفت: «نمی توان در یک گفت و گوی کوتاه در مورد شناسنامه تئاتر چیزی گفت، اما از نگاه من این تئاتر، ویژگی های یک تئاتر خوب را داشت و مشخص بود که گروه زحمت زیادی کشیده بودند».
کریم اکبری مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد،طیبه میامی و شهرام پوراسد در «مردی بنام دایک» به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش « مردی به نام دایک » از 14آذر به مدت 15 اجرا، هر روز ساعت19.30 در سالن قشقایی سالن تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. علاقمندان جهت خرید بلیط این نمایش می توانند به ادرس https://www.tiwall.com/p/man-named-dieck مراجعه نمایند یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار