برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی احیای دریاچه ارومیه در میاندوآب

ارومیه (پانا) - مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاههای دائمی و بین المللی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار نمایشگاه تخصصی احیای دریاچه ارومیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی احیای دریاچه ارومیه در میاندوآب

ترکمان غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: نمایشگاه تخصصی احیای دریاچه ارومیه به مدت سه روز از 17 الی 19 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی میاندوآب دایر و از ساعت 10 تا 16 پذیرای مهمانان تخصیصی از سراسر کشور خواهد بود از ساعت 16 الی 23 نیز عموم مردم می توانند از دستاوردهای ستاد احیای دریاچه ارومیه بازدید نمایند.

غلامی با اشاره به اینکه روز پایانی این نمایشگاه 19 آذر خواهد بود گفت: آیین اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مقامات خارجی و داخلی برگزار خواهد شد، توسط 20 خبرنگار ملی و بین المللی پوشش خبری داده خواهد شد و امید است بتوانیم اطلاعات منسبی را در حوزه احیای دریاچه اورمیه در اختیار عموم مردم ایران قرار دهیم.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاههای دائمی و بین المللی جنوب استان آذربایجان غربی در ادامه به برگزاری هم زمان نمایشگاه ویژه شب یلدا هم اشاره کرد و گفت:این نمایشگاه هم ازروزجمعه 16 آذر تا 30 آذر ماه با همکاری 120 غرفه دار عرضه مستقیم کالا برای بازدید و خرید عموم مردم دایر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم کام مردم را برای شب یلدا شیرین تر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار