رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر: هر زمان به دانشگاه اعتماد شد،دانشگاه نیز حرکت کرد

اسلامشهر ( پانا) - مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور فرماندار،نماینده نهاد ولی فقیه در دانشگاه پیام نور اسلامشهر،مسئولین و دانشجویان دانشگاه در سالن فجر آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر: هر زمان به دانشگاه اعتماد شد،دانشگاه نیز حرکت کرد

در این مراسم عرفان خسرویان رییس دانشگاه پیام نور اسلامشهر در سخنانی با تبریک روز دانشجو وگرامیداشت یاد سه شهید مقاومت و وطن پرست سال 1332 دانشگاه اظهارداشت:پس از کودتای ننگین بیست و هشتم مرداد 1332 و به روی کار آمدن دولت استکباری و سرنگونی دولت قانونی اعتراضات در ایران شدت یافت.

وی درادامه افزود:شانزدهم آذر مقدمه بیدار شدن جامعه و احساس بدست آوردن استقلال بودکه منجربه وقایع مهمی ازجمله،بیداری حوزه علمیه در سال 1342و انقلاب اسلامی سال پنجاه و هفت و نجات ایران از چنگال استعمار بود.

وی تصریح کرد: امپریالیسم که چهل سال است در ایران حضور فیزیکی ندارد،سعی دارد منابع کشورها را بدست آورد وسه دانشجوی شهید و سایر شهدای دانشجو استقلال به معنای واقعی را برای ما رقم زدند و اگر سوریه و یمن نیز چنین جریانهای دانشگاهی آگاه داشتند به پیروزی های بیشتر می رسیدند.

خسرویان تصریح کرد:اکنون دشمن سعی دارد ،دانشگاه و دانشجویان را که ظرفیت های بسیار دارند را به سمت مفاسد و شبکه های اجتماعی بکشاند،در این راستا هوشیاری و آگاهی دانشگاهیان موثر خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور اسلامشهر خاطر نشان کرد:دانشجویان مدت حضور در دانشگاه را سرمایه بدانند و با تحصیل و کسب آگاهی مسائل روز عنصری مفید جهت خانواده و جامعه خود باشند.

خسرویان بیان داشت:رهبری فرمودند،بشکند دستی که دانشگاه را غیر سیاسی بخواند و پس از چهل سال گذشتن از انقلاب اسلامی وظیفه دانشجویان درقبال خون شهدا از جمله شهید حججی سنگین تر است و مسئولین نیز بدانند هر زمان به دانشگاه اعتماد شد،دانشگاه نیز حرکت کرد.

شایان ذکر است ، در این مراسم پس از اجرای برنامه های فرهنگی و تجلیل از دانشجویان و کادر برتر دانشگاه پیام نور اسلامشهر ، مرسلپور فرماندار نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار