اگر در کنار علم و دانش، تربیت نباشد جامعه رو به اصلاح نمی رود

بوشهر(پانا)_ مشاور عالی حاج آقا قرائتی و مدیر موسسه ترویج قرآنی درسهایی از قرآن بیان داشت : اگر در کنار علم و دانش، تربیت نباشد جامعه رو به اصلاح نمی رود. دشمن هیچگاه از پا نمی نشیند و مهم ترین راهی که از آن وارد می شود مسأله تربیتی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۷۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اگر در کنار علم و دانش، تربیت نباشد جامعه رو به اصلاح نمی رود

حجت الاسلام محمد موحدی نژاد نماینده حجت الاسلام قرائتی در جلسه ای که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد . اظهار داشت: اگر در کنار علم و دانش، تربیت نباشد جامعه رو به اصلاح نمی رود. دشمن هیچگاه از پا نمی نشیند و مهم ترین راهی که از آن وارد می شود مسأله تربیتی و فرهنگی است.

موحدی نژاد افزود : اگر فارغ التحصیلان متخصص متعهد باشند برای جامعه مفید هستند. کار تربیتی و پرورشی نسبت به کار آموزشی بسیار سخت تر است، سعی ما بر این است که انسان تربیت کنیم.

نماینده حجت الاسلام قرائتی گفت : هدف درس هایی از قرآن این است که دست دانش آموزان ما در دست اهل بیت قرار گیرد.

موحدی نژاد تصریح نمود : تمام هزینه های جوایز از طریق خیرین تأمین می گردد. هرچه در راه قرآن هزینه کنیم خداوند جبران می کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز گفت : بهترین و والاترین کتاب که برای هدایت بشر آمده قرآن است.

مرتضی روان دوست افزود : در مدارس بوشهر به برنامه نماز و قرآن توجه ویژه می شود و سال گذشته نفر اول مسابقات قرآن کشوری از شهرستان بوشهر بوده است.

روان دوست گفت : بهترین راهی که می توان جامعه را به ایده آل برساند مسأله تربیتی است. اگر بعد تربیتی قوی شود می توانیم بهشتی ها و چمران ها را تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار