به مناسبت هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیر دواتی

برگزاری همایش پیاده روی مدارس و مراکز غیر دولتی تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا)- کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش تربت حیدریه هدف از برگزاری این همایش را تقویت و ترویج ورزش‌ عنوان کرد .

کد مطلب: ۸۷۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  پیاده روی  مدارس و مراکز غیر دولتی تربت حیدریه

همایش بزرگ پیاده روی در تربت حیدریه با حضور موسسین، مدیران، دانش آموزان و اولیاء مدارس و مراکز غیر دولتی به صورت خانوادگی از ساعت هشت و نیم صبح روز جمعه 16 آذر و در سومین روز از هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیر دواتی و در فضایی با نشاط و شاد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش حد فاصل بین میدان ریاضیات تا مزار شهدای گمنام منطقه گردشگری پیشکوه شهرستان تربت حیدریه را طی کردند.

کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش تربت حیدریه هدف از برگزاری این همایش را تقویت و ترویج ورزش‌های عنوان کرد .

حسین حیدری به برنامه های مختلف هفته مدارس و مراکز غیر دولتی تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: با عنایت به تصویب قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی در 14 آذر ماه 95 در مجلس شورای اسلامی این هفته بنام مدارس و مراکز غیر دولتی نامگذاری شده است .

در پایان این پیاده روی بزرگ و شاد خانوادگی که به مناسبت هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیر دواتی برگزار شد، هدایایی با حضور مسئولان آموزش و پرورش میان شرکت کنندگان به قید قرعه توزیع شد.

اهدای جایزه و و همچنین توزیع صبحانه گرم از جمله برنامه های این همایش بزرگ ورزشی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار