ایثار واژه ای است حک شده بر قاموس معلمان این سرزمین

شهرری(پانا)- معلم آموزش و پرورش شهرری با وجود بستری بودن فرزندش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، تیم فوتسال دانش آموزان منطقه اعزامی به مسابقات ورزشی را همراهی کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ایثار واژه ای است حک شده بر قاموس معلمان این سرزمین

فاطمه دیودار معلم تریبت بدنی مدرسه سیدرضی(ره)،واقع درقیامدشت (شهرری)، با وجود بستری بودن فرزندش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان هفت تیرشهرری، دست ازهمراهی تیم فوتسال اعزامی به مسابقات ورزشی منطقه ای نکشید و نهایت ایثار و از خود گذشتگی یک معلم دلسوز و متعهد را به منصه ظهور کشاند.

وی ،با حضور در محل خدمت و همراهی تیم فوتسال مدرسه محل خدمت در مسابقات فوتسال منطقه ای شرکت کرد و بار دیگر نشان داد ایثار و از خود گذشتگی واژه ای است حک شده بر قاموس معلمان این مرز و بوم.

علی ولی زاده کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، ضمن تایید این خبر گفت: فرزند خانم دیودار شب قبل بر اثر سقوط از ارتفاع دچار خونریزی مغزی شده و به همین دلیل در بخش آی سی یو بیمارستان هفت تیر بستری شده بود اما این معلم دلسوز و فرزند شهید، با وجود دوری مسافت از بیمارستان محل بستری شدن فرزندش تا شهر قیامدشت با حضور در مدرسه محل خدمت تیم فوتسال مدرسه را تا محل برگزاری مسابقات همراهی کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حرکت ارزشی و فرهنگی این همکار گرانقدر از درگاه خداوند متعال آرزوی بهبودی هرچه سریعتر فرزند ایشان را طلب کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار