دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری خبرگزاری پانا در شهرستان اشنویه برگزار شد

ارومیه(پانا)- دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری خبرگزاری پانا در دو بخش دانش آموزان پسر و دختر در شهرستان اشنویه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری خبرگزاری پانا در شهرستان اشنویه برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری خبرگزاری پانا به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اشنویه و با حضور بیش از ١٥٠ دانش آموز دختر و پسر در محل آموزشگاه عصمت این شهرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه با حضور در این دوره آموزشی به برخی ویژگی های یک خبرنگار خوب اشاره کرد و گفت: صداقت در گفتار و نوشتار، جسارت در بیان حقیقت، تخصص در مطلب نگارش شده و شم خبرنگاری بالا شاخص های یک خبرنگار خوب در جامعه است.
شیرین جهانگیری افزود: امروز جامعه به بی اخلاقی و بعضا بداخلاقی های رسانه ای مبتلا است که عدم فراگیری آموزش های لازم در این حوزه و نبود تخصص کافی یکی از مهمترین دلایل این موضوع است.


وی در رابطه با نقش خبرگزاری پانا در این خصوص نیز گفت: سازمان دانش آموزی نقش شناسایی و ارتقای مهارت های اجتماعی دانش اموزان را بر عهده دارد، خبرگزاری پانا نیز در این بین وظیفه تربیت خبرنگاران دانش آموز و تحویل افرادی کاربلد و با اخلاق رسانه ای را بر عهده دارد.
جهانگیری در پایان گفت: دوره های آموزشی تکمیلی و پیشرفته نیز برای دانش آموزان شهرستان اشنویه در نظر گرفته شده که طی سال تحصیلی اجرا خواهند شد.


معاون سازمان دانش آموزی استان نیز در این دوره آموزشی خطاب به دانش آموزان گفت: علاقه و تخصص دو اصل جدانشدنی در کار خبرنگاری به حساب می آیند، که حضور شما دانش آموزان در این دوره آموزشی نشان از علاقه و آمادگی برای کسب تخصص است.
داریوش پرنیان ضمن تشکر از برنامه ریزی صورت گرفته توسط آموزش و پرورش شهرستان اشنویه برای برگزاری این دوره گفت: استعدادهای اجتماعی بسیار خوب و پنانسیل های زیادی در دانش آموزان شهرستان اشنویه وجود دارد که شکوفایی این استعداد ها در برخی حوزه های مهارتی به خصوص مهارت های اردویی، زندگی در شرایط سخت ، فعالیت تشکیلاتی و خبرنگاری وظیفه سازمان دانش آموزی است.
تعاریف خبر و رسانه و خبرنگار،عناصر خبری،ارزش های خبری و سبک های نگارش خبر از موضوعات مطروحه در این دوره آموزشی یک روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار