راهیابی 10 دانش‌آموز پسر آموزش و پرورش اسلامشهربه اردوی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران

اسلامشهر (پانا) - کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر از راهیابی ده دانش‌آموز پسر آموزش و پرورش اسلامشهر برای استعدادیابی در مرحله کشوری تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  10 دانش‌آموز پسر آموزش و پرورش اسلامشهربه اردوی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران

علی اکبر اسحاقی در این رابطه اظهار داشت:با حضور مربی تیم ملی و کارشناس مسئول استعدادیابی تیم ملی فوتسال ایران درمسابقات فینال المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان اسلامشهر، 10 دانش‌آموز این منطقه به اردوی کشوری تیم ملی فوتسال راه یافتند.

وی در ادامه افزود:استعدادیابی در تمامی مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم پسران انجام شده وبرگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای فرصتی به وجود آورد تا دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی مورد شناسایی قرار گیرند.

اسحاقی با اشاره به وجود استعدادهای ناشناخته در بین دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش منطقه اسلامشهرنیز تاکیدکرد:در هفته آینده استعدادیابی و انتخاب بازیکن جهت تیم ملی فوتسال دختران نیزبا حضور مربیان وکارشناسان تیم ملی انجام می‌شود و امیدواریم تعدادی از دانش‌آموزان دختر منطقه هم بتوانند به عضویت تیم ملی درآیند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد:معرفی رشته‌های ورزشی،ایجاد انگیزه و آموزش ورزش پایه و همگانی در دوران کودکی و در سطح مدارس در حوزه وظایف و اختیارات آموزش و پرورش و پرداختن به ورزش قهرمانی و ادامه فعالیت‌های ورزشی درخارج از مدرسه برعهده اداره ورزش و جوانان است که با هماهنگی موجود با اداره ورزش شهرستان شاهد فعالیت‌های خوبی در زمینه رشد ورزش شهرستان اسلامشهر هستیم.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار