رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی:

معلولان فرشته هایی با محدودیت جسمی

بیرجند(پانا) ـ رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت : معلولان فرشتگان آسمانی هستند که قطعه ای از وجود پاک و مهربانشان در نزد خدای بزرگ به امانت مانده است و آنها با معلولیت های که دارند ولی همچنان با امید به آینده می نگرند.

کد مطلب: ۸۷۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معلولان فرشته هایی با محدودیت جسمی

در یک اقدام فرهنگی و خداجویانه صبح امروز و همزمان با روز جهانی معلولین کارکنان ، مربیان و اعضاء تشکلات سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از کودکان بی سرپرست و معلول ذهنی توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند بازدید و دلجویی کردند.

محمد رضا بااطمینان درحاشیه ی این بازدید درگفتگوباخبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت : هدف از این بازدید این است که ابتدا خودمان را بشناسیم و نسبت به نعمت هایی که خداوند به ما داده است قدردان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز می ببینیم که عقب مانده های ذهنی و معلولان در چه مکان و شرایطی نگه داری می شوند افزود: خواهش ما این است که مردم از این مرکز بازدید کنند و از نزدیک با معلولان ارتباط برقرار کنند چرا که این مکان ها معنویت خاصی دارد و انسان بیشتر قدر سلامتی و نعمت های خداوند را می داند.

وی افزود: بازدید از چنین مراکزی تاثیر بسزایی در اخلاق و کار کارکنان و مدیران و به خصوص دانش آموزان خواهد داشت.

بااطمینان اظهارکرد: در همه جوامع انسانی کمک به افراد نیازمند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دین اسلام نیز به این مهم اهمیت بسیار داده است.

وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند بزرگترین پشتوانه کودکان و معلولین این مرکز باشند، بیان داشت: چشمان امید معلولان به دستان یاری‌گر خیران نیک‌اندیش است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از تلاش مددیاران این مرکز قدردانی کرد و یادآور شد: کمک به افرادی که در این مرکز حضور دارند، اجر و پاداش بسیار زیادی دارد.

گفتنی است کارکنان و اعضاء سازمان دانش آموزی استان از بخش های مختلف توانبخشی حضرت علی اکبر (علیه السلام) شامل «کارگاه حرفه آموزی، کلینیک توانبخشی، بخش حمایت پذیر، بخش تربیت پذیر، مرکز توانبخشی معلولین ذهنی دختران حضرت زینب (سلام الله علیها) و خانه امید (مجتمع سالمندان) » بازدید کرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار