معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش بجنورد:

تقاضای تربیت مدرسین جدید در سازمان دانش آموزی

بجنورد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش بجنورد در جلسه مربیان راهنما سازمان دانش آموزی عنوان کرد: تقاضای اصلی سازمان دانش آموزی بجنورد، تربیت مدرسین جدید سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۸۷۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تقاضای تربیت مدرسین جدید در سازمان دانش آموزی

علی قلیزاده گفت: از دو سال گذشته یکی از تقاضای اصلی سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد از سازمان مرکزی ، تقاضای مدرسین جدید و ارتقای علمی مدرسان گذشته است.

وی ، خبر گزاری پانا را بال قوی سازمان دانش آموزی حتی در وزارت آموزش وپرورش دانست که می تواند با تربیت دانش آموزان در حوزه ارتباطات ، فضای تربیتی را در جامعه توسعه دهند ضمن اینکه خبرنگاران پانا، سفیران در مدارس می توانند با تلاش خود، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی ،یاری کنند.

قلیزاده، ادامه داد: سازمان دانش آموزی موجب مهارت آموزی و نشاط میشود به همین جهت دانش آموزان در حالی که در چار چوب فعالیتهای سازمانی قرار می گیرند مهارتهای اولیه زندگی را نیز آموزش می بینند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش بجنورد گفت: هدف از پرورش افراد در سازمان دانش آموزی ، ساخت انسان های بزرگ برای جامعه است وو این مستلزم این نکته است که ، تشکل ها باید فعال تر شوند و دانش آموزان مستعد و توانمند، شناسایی ، جذب و تربیت شوند.

وی همچنین از کارشناس مسئول فوق برنامه آموزش وپرورش بجنورد خواست: نشست مشترک تشکل های دانش آموزی " بسیج،انجمن اسلامی، هلال احمر و سازمان دانش آموزی" را در هر فصل یک بار اجرا نماید و جلسات هماهنگ ،منسجم و در یک برنامه تشکیل شد

منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار