30 خانوار نیازمند بوکانی صاحب خانه شدند

ارومیه(پانا)-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: طی هشت ماهه نخست امسال، ۳۰ خانوار نیازمند تحت پوشش این نهاد در بوکان، صاحب مسکن شدند.

کد مطلب: ۸۷۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
30 خانوار نیازمند بوکانی صاحب خانه شدند

قادر درویشی با یادآوری اینکه یکی از مهمترین خدمات این نهاد، تهیه مسکن و سرپناه برای مددجویان است، گفت: در هشت ماهه نخست امسال، ۳۰واحد مسکن به صورت خرید و احداث برای نیازمندان فاقد مسکن تامین شده است، که اعتبار صرف شده ۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به صورت بلا عوض و ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به صورت وام بدون بهره بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خانوار‌های پر جمعیت فاقد مسکن، در اولویت بهره مندی از این تسهیلات هستند، افزود: طی هشت ماه گذشته، ٨۹ مورد مساعدت مالی برای تعمیرات و بهداشتی کردن مسکن مددجویان به میزان ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت شده است و همچنین مبلغ ٨٨ میلیون ریال برای اجرای سیستم لوله کشی گاز مسکن هفت خانوار مددجو مساعدت شده است.

قادر درویشی با بیان اینکه دریافت انشعابات شرکت‌های خدمات رسان همچون گاز، برق، و آب، برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است، اظهار داشت: امسال ٨۶ مورد معرفی به ادارات و شرکت‌های زیربط برای دریافت رایگان امتیازات، به وسیله این نهاد صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان با اشاره به تفاهم نامه همکاری این نهاد با قرارگاه سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در خصوص احداث مسکن برای مددجویان روستایی خاطر نشان کرد: در این طرح مشترک، احداث ۴۰ واحد مسکن برای خانواده‌های محروم روستایی در برنامه است که عملیات ساخت ۱۰ واحد آن‌ها آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه ۹٨، کلیه واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با اعلام اینکه خدمات تهیه مسکن مددجویان در کمیته امداد این شهرستان در هشت ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، ۷۰درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه، تا پایان سالجاری ۴۰ واحد مسکن دیگر نیز برای مددجویان متقاضی تامین می‌کنیم.

درویشی ادامه داد: خیرین نقش مهمی در تهیه مسکن مددجویان داشته اند و در طول سالجاری مبلغ ۲ میلیارد و ۱٨۰ میلیون ریال را برای تهیه مسکن نیازمندان، اهدا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار