نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان برای تحقق اهداف انقلاب منش علوی را سرلوحه قرار دهند

ارومیه (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت‌: مسئولان در مسیر تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۷۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان برای تحقق اهداف انقلاب منش علوی را سرلوحه قرار دهند

حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فیقه در آذربایجان غربی در دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی ایران که در ارومیه برگزار شد افزود: مسئولان باید در مسیر تحقق اهداف انقلاب که در ادامه به تمدن اسلامی تبدیل خواهد شد تلاش کنند.

حجت الاسلام قریشی بااشاره به اینکه مقام معظم رهبری بهترین الگو وسرمشق راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را توجه به سیره وحکومت امیر المومنین عنوان کرد گفت: امام علی (ع‌) در۵ سال حکومت خود حکومتی مورد رضای خداوند وبراساس مبانی دینی پایه گذاری کرد و مسئولان جامعه اسلامی نیز برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی به تفکر و منش علوی نیازمند هستند.

امام جمعه ارومیه عمده تلاش امیر المومنین در دوران حکومت را تربیت افراد مفید در جامعه دانست و اظهارکرد: ۹۰ درصد مباحث نهج البلاغه توجه به آخرت ومعاد بوده و مسئولان جامعه باید در انجام کارها به معاد و توحید توجه خاص داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در یک جامعه اسلامی باید در تربیت و اصلاح مسئولین وافراد جامعه آخرت و قیامت مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: تبعیت از هوای نفسانی و داشتن آرزوهای طولانی مهمترین مانع در تربیت افراد جامعه اسلامی است‌

حجت الاسلام قریشی باتاکید بر اینکه کشور اسلامی باید تبدیل به یک الگو ارزشمند در جهان گردد اظهار کرد: اشرافی گری و اختلاف و تفرقه دو عامل اساسی است که مانع پیشرفت وباعث اختلاف افکنی در جامعه اسلامی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار