سرزندگی و نشاط دانش‌آموزان قصرشیرینی مثال زدنی است

کرمانشاه (پانا) - در راستای اجرای برنامه درسی در هم تنیده با زلزله و کاهش استرس و فشارهای روحی دانش‌آموزان ابتدایی در مناطق زلزله زده غرب استان و بررسی وضعیت تحصیلی آنان، معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن بازدید از مدارس ابتدایی شهر باستانی قصر شیرین و مدارس مناطق عشایری، از نزدیک با دانش آموزان و آموزگاران دوره‌ی ابتدایی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سرزندگی و نشاط دانش‌آموزان قصرشیرینی مثال زدنی است

ناهید فضلی در نشستی که پس از این بازدید با مدیران مدارس ابتدایی و با حضور کامران آبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزارشد، با تاکید بر ایجاد فرصت‌های آموزشی مناسب برای کلیه دانش‌آموزان بخصوص دانش‌آموزان عشایری افرود: باید فرصتی فراهم کنیم تا دانش آموزان کوچ ‌رو و عشایری منطقه از امکانات آموزشی، پرورشی و رفاهی بیشتری برخوردار باشند و در زمینه برقراری هر چه بهتر عدالت آموزشی در مناطق محروم استان که مورد تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز هست، تلاش کنیم.

وی که حامل سلام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان قصر شیرینی بود به تلاش‌های دکتر یزدان‌پناه و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارتی در برقراری حق مرزی و منطقه جنگی در احکام فرهنگیان برای مناطقی که جنگی محسوب می‌شوند، با همراهی و تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جذب اعتبارات وزارتی اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی به راهکار3-5 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در راستای توانمند سازی دانش‌آموزان مناطق محروم‌ روستاها و مناطق عشایری و ایجاد فرصت‌های آموزشی متنوع و با کیفیت اشاره کرد و گفت: در این راستا با تمام توان خود تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزانی توانمند و با مهارت به جامعه تحویل دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مدارس ما باید دانش‌آموزانی خلاق، پویا، دارای ارتباط مؤثر با محیط اجتماعی ، آگاه به مسائل روز و متعهد به حقوق شهروندی، تربیت کنند و برای رسیدن به این هدف بزرگ، مهم‌ترین عامل معلمان زحمتکش مدارس، مدیران و کادر آموزشی و پرورشی هستند که با تمام توان خود ایثار می‌کنند و با وجود برخی مشکلات معیشتی وفادار به آرمان‌های کشور عزیزمان در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان پر تلاش هستند.

فضلی در پایان گفت: بیایید با کمک هم کاری کنیم که کودکان‌مان بخصوص کودکان مناطق روستایی و عشایری کودکی کنند، ازکودکی خود لذت ببرند و طعم خوش زندگی را بهتر بچشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار