دانش آموزان سرمایه های اثربخش در مدیریت صحیح مصرف آب محسوب می شوند

یزد (پانا) - سرپرست استانداری یزد در افتتاحیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب گفت: دانش آموزان سرمایه های اثربخش در فرهنگ سازی اجتماعی و مدیریت صحیح مصرف آب محسوب می شوند.

کد مطلب: ۸۷۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سرمایه های اثربخش در مدیریت صحیح مصرف آب محسوب می شوند

« محمدعلی طالبی » سرپرست استانداری یزد در مراسم آیین افتتاحیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از مشارکت دانش آموزانی که اندیشه و آینده نگری نسبت به زندگی خود، خانواده و جامعه را با ورود به فرهنگ سازی مصرف صحیح آب نشان می دهند قدردانی و بر ترویج این نگاه به تمام بخش های جامعه تاکید کرد.
سرپرست استانداری یزد با تقدیر از دستگاه هایی که در اجرای طرح داناب مشارکت فعال دارند بیان کرد: نیاز جدی و روبه رو بودن استان یزد با تنگناهای مختلف برای تامین آب برهمگان روشن است و طرح داناب اگرچه به صورت ملی در حال اجرا می باشد اما به دلیل شرایط اقلیمی و کمبود شدید منابع آبی در استان یزد اهمیتی دو چندان دارد.
«محمدعلی طالبی» افزود: مدارس و دانش آموزان یکی از بهترین جمعیت های قابل سرمایه گذاری با اثربخشی بالا در مسیر فرهنگ سازی مدیریت مصرف و تامین منابع آب محسوب می شوند.
طالبی اظهار داشت: آنچه توسط دانش آموزان فرا گرفته و نسبت به آن باورمند می شوند قابل انتقال به خانواده، جمع های دوستان و آشنایان است و این جریان می تواند جامعه را از پیام و ارزش های موثر سرشار سازد.
وی خاطرنشان کرد: استان یزد باید در اجرای طرح داناب در سطح کشور از جایگاهی سرآمد و موفق برخوردار باشد تا بتوان با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی رویکرد یزد در قناعت آب را در سطح ملی انتقال و عرضه کرد.
سرپرست استانداری یزد در پایان گفت: با معرفی دانش بهره وری مناسب از منابع آبی، حساسیت نسبت به فرهنگ سازی درمحیط اطراف و تقویت مشارکت های اجتماعی در این زمینه بخشی از نگرانی هایی که در بحث تامین آب با آن مواجه هستیم با کمک دانش آموزان و جامعه فرهنگی مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار