تغییرات علمی، فکری و رفتاری جامعه به دست آموزش و پرورش است

تربت جام (پانا) - فرماندارتربت جام گفت: آینده کشور بستگی به تغییرات علمی ، فکری و رفتاری آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۸۷۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تغییرات علمی، فکری و رفتاری جامعه به دست آموزش و پرورش است

فرماندار تربت جام گفت : نگاه دست اندرکاران تعلیم و تربیت باید تغییرات باشد چراکه آینده کشور بستگی به تغییرات علمی ، فکری و رفتاری آموزش و پرورش دارد.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: مهمترین رویکرد آموزش و پرورش درکنار تحصیل و توجه به تربیت دانش آموزان، پرورش پدران و مادران ایده ال برای آینده جامعه است.

وی اظهار کرد: رویکرد شورای پشتیبانی آموزش و‌پرورش حل مشکلات و‌ چالش های حوزه تعلیم و تربیت است .
فرماندار اضافه کرد: دربرنامه ده گردشی مدرسه یک روستا باکمترین امکانات به آموزش و تربیت دانش آموزان پرداخته بود و شاهد بودیم که برخی صندلی های دانش آموزان بدون پشتی درکلاس قرار داشت ولی آموزش در بهترین شرایط جریان داشت و ما توقع داریم این محصل درس بخواند البته که بهترین دانش آموزان دربین همین مدارس است .

حمیدی ادامه داد: در روستای دیگری نیز دانش آموزی هم به لحاظ نداشتن دفتر از تحصیل بازمانده بود .

وی با قدردانی از مجموعه فعالیت های نهضت سوادآموزی تصریح کرد: نهضت سوادآموزی با رویکرد مهارت آموزی درمراکز یاددهی و‌ یادگیری موفق عمل کرده و زمینه اشتغال زایی را فراهم نموده و کارآفرینی هم باید اتفاق بیفتد.

فرماندار بااشاره به عدم اجرای قانون پرداخت یک درصد سهم بهای فروش خدمات کارخانجات به آموزش و پرورش‌خاطرنشان کرد: برابر قانون و بررسی شرایط مالی مجموعه فعالیت های کارخانجات پرداخت سهم یک درصد باید به آموزش و‌ پرورش پرداخت شود.

در ادامه مدیرآموزش و پرورش تربت جام گفت: درحال حاضر۱۲واحدآموزشی با اعتبارات داخلی و همراهی خیرین در حال ساخت است که تعدادی ازاین مدارس آماده بهره برداری است .

غلامرضا بهرامپورمدیر آموزش و پروش تربت جام عنوان کرد: آموزش و‌پرورش تربت جام تا الان مرکز المپیاد نداشت که با موافقت شورای پشتیبانی آموزش و پرورش مرکز المپیاد به صورت رسمی درمدارس راه اندازی می شود تادراین زمینه کلاس های آموزشی برگزار شود.
وی با اشاره به شاخص های آموزش وپرورش عنوان کرد: یکی از شاخص های آموزش و‌پرورش راه انداری مرکز المپیاد است و درسال جاری دانش آموزان تربت جام درمسابقات خبرنگار علمی پایا که دربین کشورهای اسلامی برگزارشدموفق شدند مدال طلای تیمی و فردی را به دست آورند.
مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: درسال جاری بیست سنداز املاک آموزش و پرورش تحصیل شده و این شهرستان رتبه دوم استان را درتحصیل اسناد به دست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار