پانا بازوی قدرتمند سازمان دانش آموزی

شیراز(پانا) – مسئول خبرگزاری پانا در استان فارس، گفت: خبرگزاری پانا به عنوان بازوی توانمند سازمان دانش آموزی می تواند در تحقق اهداف و سیاست های این سازمان کمک های بزرگی کند.

کد مطلب: ۸۷۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پانا بازوی قدرتمند سازمان دانش آموزی

سیده مریم ترابی در نخستین گردهمایی مسئولان سازمان دانش آموزی استان فارس در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ ، با اشاره به فعالیت های خبری و رسانه ای خبرگزاری پانا، خاطرنشان کرد: خبرگزاری پانا در استان فارس نیاز بیشتری به همکاری و توجه سازمان های دانش آموزی مناطق این استان دارد.

وی با بیان این که خبرگزاری پانا بخشی از بدنه و بازوی توانمند سازمان دانش آموزی است، ادامه داد: خبرگزاری پانا، یک رسانه توانمند و قدرتمند در راستای بازتاب اخبار و فعالیت های سازمان دانش آموزی و آموزش و پروش استان فارس است.

وی اضافه کرد: فعالیت، همکاری، شناخت و تداوم همکاری با پانا باعث بازتاب، شناخت و تحقق هرچه بیشتر فعالیت ها و اهداف سازمان دانش آموزی می شود.

مسئول خبرگزاری پانا در استان فارس با اشاره به جایگاه والای پانا در جامعه مطبوعات و رسانه استان فارس ، بیان داشت: خبرگزاری پانا در مرکز استان، شهر شیراز و در برخی مناطق فعال، با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی، توانسته دانش آموز خبرنگاران حرفه ایی را تربیت کند و جایگاه والایی در جامعه مطبوعات و رسانه ای استان پیدا کند.

ترابی افزود: سازمان های دانش آموزی مناطق می توانند با بستر سازی مناسب در جهت آموزش دانش آموزان، جذب و تزریق انرژی و انگیزه به دانش آموزان و هدایت آنان به سمت خبرگزاری پانا استان، حتی می تواند حرف اول را در مطبوعات مناطق استان، استان فارس و حتی کشور بزنند.

وی در خصوص قدرت رسانه ها، تصریح کرد: مسئولین مناطق استان فارس باید بدانند که قدرت رسانه، قدرتی مافوق قدرت ها در جهت اطلاع رسانی و معرفی توانمندی های سازمان دانش آموزی است که می تواند فعالیت های سازمان را رنگ و بویی جدید ببخشد.

وی با اشاره به رویکرد جدید این خبرگزاری در راستای جذب و آموزش دانش آموز خبرنگاران پانا خاطرنشان کرد: این رویکرد که از امسال در پیش گرفته شده است، اقدام به ایجاد یک شیوه نامه آموزش و جذب کرده است که توجه و پایبندی به این شیوه نامه و همکاری با پانا مرکز استان می تواند مسیری نو در آموزش، جذب و قدرت رسانه ای پانا و سازمان دانش آموزی باشد تا قدرتمند تر از همیشه در جهت تحقق هدف والای تربیت اجتماعی دانش آموزان گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار