مدیر امور پردیس های خراسان رضوی اعلام کرد:

آیین نکوداشت یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم، روز دهم دی ماه آینده در مشهد برگزار می شود

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، در گردهمایی استادان پیشین مراکز تربیت معلم استان، اعلام کرد: آیین نکوداشت یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم، روز دهم دی ماه آینده در مشهد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین نکوداشت یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم، روز دهم دی ماه آینده در مشهد برگزار می شود

رمضان نیری با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد: این مراسم به صورتی وزین و ارزشمند و در شأن، تراز و عیار استان بزرگ خراسان رضوی انجام شود.

نیری با ذکر این که خود دانش آموخته مراکز تربیت معلم بوده است، از این که تجربه مدیریتی خود را نیز از این مراکز آغاز نموده، ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به دانش آموختگان مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: تمامی بازخوردهایی که من در طول دوره خدمت خود دیده ام از کیفیت بالا و متمایز بودن خروجی های مراکز تربیت معلم حکایت داشته است.

وی با بیان این که میل به جاودانگی، میلی ذاتی در انسان ها است، گفت: خداوند این میل را در حالی به آدمی عطا کرده است که او ماندگار نیست و رفتنی است. وی با توضیح راه برون رفت از این تناقض گفت: به نظر می رسد میل به جاودانگی با میزان اثری که انسان برجای می گذارد تأمین می شود.

نیری با ابراز تأسف از این که در نظام اجرایی کشور ما به دانش ضمنی مدیریتی توجه زیادی نمی شود گفت: باید تلاش کرد که با ایجاد تسلسل در مدیریت یک مبع قوی ایجاد کرد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران پیشین دانشگاه فرهنگیان و مراکز تربیت معلم استان برگزار شد، دیگر حاضران نیز به بیان دیدگاه های خود در رابطه با مراسم نکوداشت یکصدمین سال تأسیس تربیت معلم پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار