المپیاد های درون مدرسه ای برای دانش آموزان تجلی بخش آرامش و خوشی است

لامرد (پانا) - آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه‌ای لامرد، در دبیرستان زینبیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد های درون مدرسه ای برای دانش آموزان تجلی بخش آرامش و خوشی است

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لامرد در پنجمین آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: در المپیاد های ورزشی، دانش آموزان به عنوان شرکت کننده ، تماشاگر و برنامه ریز شرکت میکنند و ضمن تقویت روحیه نشاط و شادابی در خود ، میتوانند بهتر درس بخوانند .

کوروش حیاتی تقویت روحیه نشاط و خودباوری ، کشف استعداد ها و زمینه ای برای شرکت همه دانش آموزان در المپیاد های ورزشی را از اهداف برگزاری المپیاد های ورزشی دانست و گفت : پیش از این مسابقات ورزشی برون مدرسه برای دانش آموزان مشکلاتی اعم از عدم شرکت همه دانش آموزان به دنبال داشت اما اکنون برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای امکان شرکت همگانی آنان را میدهد.

در ادامه مدیریت دبیرستان زینبیه لامرد با اشاره به دستاورد های المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای خاطر نشان کرد : وقتی انسان در محیط های ورزشی قرار میگیرد نشاط و شادمانی دیگری پیدا میکند؛ نشاط و شادابی که انرژی ما را مضاعف میکند .

بدیعی در ادامه افزود : از اهداف المپیاد های ورزشی ، کنترل هیجانات و کاهش استرس دانش آموزان است.

این مقام مسئول المپیاد های درون مدرسه ای را برای دانش آموزان تجلی بخش آرامش و خوشی دانست .


در ابتدا مراسم ضمن روشن شدن مشعل المپیاد توسط یکی از دانش آموزان، تیم های شرکت کننده رژه رفتند و در پایان برنامه های ورزشی نظیر فوتسال ، طناب و حلقه زنی ، اسکیت و نینجا انجام شد.

خبرنگار : فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار