تداوم طرح محاد اینبار با همکاری بانک مسکن استان یزد

یزد(پانا) _ نشست مدیران مدارس استان، رئیس سازمان دانش آموزی و بانک مسکن و دیگر مسولان امروز صبح در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تداوم طرح محاد اینبار با همکاری بانک مسکن استان یزد

در این نشست که در راستای طرح محاد با همکاری مشترک بانک مسکن و سازمان دانش آموزی برگزار گردیده مدیران تعدادی از مدارس ناحیه یک و دو در هر سه پایه ی تحصیلی حضور یافتند و کارت های اهدا شده از طرف بانک مسکن که در راستای حمایت دانش آموزان آماده گردیده را تحویل گرفتند.

این همکاری مشترک که با پیگیری های سازمان دانش آموزی و همکاری و مساعدت خیرخواهانه ی بانک مسکن انجام شده است 36مدرسه و100 دانش آموز را جهت حمایت پوشش داده است.

در حاشیه ی این نشست حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی در زمینه ی فعالیت های فرهنگی سازمان دانش اموزی توضیحاتی ارائه داد و از مدیران محترم خواست تا فرزندان و دانش آموزان مدارس را درجهت شکوفایی استعدادهایشان تشویق نمایند.

وی به طرح ها و برنامه های آتی سازمان دانش آموزی نظیر فعالیت معلمان جوان برای کلاس های تقویتی، مشاوره و سایر فعالیت های خیرخواهانه اشاره کرد.

ریاست بانک مسکن درمورد کمک های بانک مسکن ضمن تاکید به این نکته که دانش آموزان آینده سازان کشور هستند بیان داشت: کمک به دانش آموزان درواقع کمک به آینده کشور است.

بزرگی بیان داشت: امیدواریم در مراحل بعدی دانش آموزان بیشتری را تحت پوشش و حمایت مالی قرار دهیم.

در پایان برای نوسازی مدارس پیشنهاد ها و تبادل نظرهایی ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار