اجرای طرح تدریس راههای پیشگیری از اعتیاد درمدارس شهرری

شهرری(پانا)- طرح تدریس راه های پیشگیری از اعتیاد با همکاری آموزش و پرورش، ادارات تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت، بهزیستی و نیروی انتظامی در چهار مدرسه نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری به صورت آزمایشی انجام می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  تدریس راههای پیشگیری از اعتیاد درمدارس شهرری

مجتبی خانجانی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری ادامه داد:ادارات دخیل در امر پیشگیری از اعتیاد بجای پرداختن به دستورالعمل های کلیشه ای بایدبا نوآوری و استفاده از ظرفیت های موجود بخصوص در مناطق کم برخوردار به دنبال ارائه راهکارهای عملی و خلاقانه در حوزه پیشگیری از اعتیاد باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شخصیت دانش آموزان برای ورود به جامعه در مقاطع اول ودوم متوسطه شکل می گیرد اظهار داشت: دانش آموزان اگر به خوبی مدیریت نشوند مشکلات عدیده ای برای خود و جامعه ایجاد می کنند.

خانجانی ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی، بهزیستی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان ری باید از بهترین نیروهای خود در اجرای طرح تدریس راه های پیشگیری از اعتیاد استفاده کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه هزینه و زمان کارهای پیشگیرانه بسیار بالاتر از برخوردهای قهری است گفت: دستگاه های اجرای باید به هزینه هایی که در حوزه پیشگیری انجام می دهند به چشم سرمایه گذاری برای آینده کشور نگاه کنند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار