تاتر« سَندرُم پای بیقرار » روی صحنه نیشابور

نیشابور (پانا) - تاتر « سَندرُم پای بیقرار » در پلاتو چکاوک نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۸۷۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاتر« سَندرُم پای بیقرار » روی صحنه نیشابور

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تاترخراسان تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندکه تاتر« سَندرُم پای بیقرار » نیز دربلک باکس پلاتو چکاوک نیشابور به روی صحنه رفت.

حمیدرضا آتشی افزود :تاتر « سَندرُم پای بیقرار » را علی حاتمی‌نژاد و رئوف دشتی به رشته تحریر درآورده‌‌اند و عبدالله برجسته آن را کارگردانی می‌کند و در این نمایش بازیگران صاحب نام: محمدرضا صولتی، مسعود عقلی، ندا محمدی، مونا بارانی و محمدرضا لبیب به ایفای نقش پرداخته اند وحسین اکبرپور، مرتضی فتاحی ، علی رضایی ،سمیه ارقبایی ،پریا هروی ،شهاب افتخاری ومصطفی نصیری به عنوان عوامل اجرایی همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت :این تاتر روایت‌گر بی‌طرف داستان مهاجرت است که پدیده مهاجرت را بدون هیچگونه قضاوتی توصیف می کند.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : تاتر « سَندرُم پای بیقرار » از 11 الی 16 آذر97 از ساعت 17 الی 18:30 و 19 الی 20:30 بعداز ظهر در محل بلک باکس پلاتو چکاوک وقع در منوچهری شمالی 3 نیشابور ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار