فرمانده انتظامی البرز عنوان کرد؛

وجه اجتماعی پلیس مهم ترین مولفه در تغییر نگرش مردم می باشد

البرز (پانا)- سردار عباسعلی محمدیان ،فرمانده انتظامی استان وجه اجتماعی پلیس را مهم ترین مولفه در تغییر نگرش مردم به نیروی انتظامی و باور به مردمی بودن پلیس دانست.

کد مطلب: ۸۷۶۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
وجه اجتماعی پلیس مهم ترین مولفه در تغییر نگرش مردم می باشد

سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان گفت: ارزیابی سطح آمادگی و نظارت مستمر بر فعالیت یگان های انتظامی موجب می شود تا به شناخت مناسبی از عملکرد یگان ها دست یابیم و در جریان مشکلات و موانع انجام ماموریت ها قرار گیریم.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما بوده و ما افتخار خدمتگزاری به آن ها را داریم و برای رسیدن به این هدف باید تمام توان خود را به کار گیریم.

وی در ادامه این نشست صمیمی افزود: امروز مردم پلیس را همراه و پشتیبان خود می دانند و پلیس نیز برای جلب این اعتماد باید با گفتمانی مناسب و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع با مردم برخورد کند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: تلاش در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و محور قرار دادن مفاهیم فرهنگی موجب تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس شده که این مهم برای ما بسیار ارزشمند است.

سردار محمدیان بیان کرد: مجموعه انتظامی استان با انجام کار مضاعف در بخش های انتظامی، علمی و فرهنگی تلاش می کند تا بیشتر با مردم همگام و همسو باشد و در این راه به توفیقات خوبی هم دست یافته است.

گفتنی است در پایان این جلسه به تعدادی از مسئولان انتظامی استان البرز که در یک سال گذشته نقش مؤثری در ایجاد و حفظ امنیت برای شهرواندان در جامعه داشته اند با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار