هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد+ نمودار کیفیت هوا

اورژانس در ۴ نقطه از شهرری به علت آلودگی هوا مستقر می‌شود

تهران (پانا) - شاخص کیفی هوای تهران با قرار گرفتن بر روی عدد 136 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

کد مطلب: ۸۷۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد+ نمودار کیفیت هوا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در طول 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 14 آذرماه با قرار گرفتن بر روی عدد 136 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که حد استاندارد 100 است.

هوای تهران طی روز گذشته نیز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

روز گذشته با توجه به آلودگی هوا، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران در محل استانداری تشکیل شد و در این جلسه توصیه شد که امروز (چهارشنبه) محدوده طرح زوج و فرد از درب منزل از سوی شهروندان رعایت شود و فعالیت بدنی در زنگ ورزش مدارس در استان تهران به جز شهرهای فیروزکوه، دماوند، لواسانات و پردیس ممنوع شود.

همچنین پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران نیز از استقرار نیروهای امدادی در چهار نقطه از شهرری به‌علت آلودگی هوا خبر داد و به پانا گفت: مقرر شده است امروز، یک اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در مناطق پرتردد شهرری برای ارائه خدمات به مراجعان مستقر شود.

رئیس اورژانس تهران تأکید کرد: نقاط استقرار این خودروها، میدان معلم، میدان شهدای شاملو، میدان اصلی شهرری و درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم است و مردم و به‌ویژه افراد سالخورده اگر کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند چرا که وضع هوای تهران و شهرری مطلوب نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار