برگزاری نشست تخصصی موسسین و مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی در شهرری

شهرری(پانا)- نشست تخصصی موسسین و مدیران مدارس ومراکز غیر دولتی باحضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، کارشناس مسئول اداره مشارکت های مردمی شهرستان های استان تهران و مسئولین اداره بیمه تامین اجتماعی در سالن همایش های وحدت شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی موسسین و مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی  در شهرری

در این نشست ،بهروز نصیری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری درخصوص نقش تاثیر گذار مدارس و مراکز غی دولتی در حوزه آموزش و پرورش گفت:در سال های گذشته ایفای نقش تربیتی مدارس و مراکز غیر دولتی در راستای تامین اهداف و سیاست های نظام آموزشی بسیار پر رنگ شده است چنانکه نمونه ی آن را در برخی مناطق از کشور مشاهده می کنید.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که دربرخی مناطق تعداد مدارس و مراکز غیردولتی بیشتر از مدارس دولتی است، افزود: ما به عنوان نظام تعلیم و تربیت اگر به دنبال رسمیت بخشیدن و استفاده از این ظرفیت هستیم باید نیروهای این مدارس را به رسمیت بشناسیم و در راستای حل مشکلات معیشتی و بیمه ای این دسته از همکاران اقدامات لازم را انجام دهیم.

شایان ذکراست، در این جلسه هر یک از مدیران و موسسین درحضور نماینده بیمه تامین اجتماعی مشکلات خود و مدارس و همکاران این حوزه را بیان نمودند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار