مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

17 نفر از روسای هیأت های ورزشی آذربایجان شرقی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند

تبریز (پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: 17 نفر از روسای هیأت های ورزشی استان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند.

کد مطلب: ۸۷۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
17 نفر از روسای هیأت های ورزشی آذربایجان شرقی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند

ایوب بهتاج با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمانهای دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد 17 نفر از روسای هیأتهای استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: اکثر این افراد راغب به استعفا هستند تا افرادی جوانتر با آنها جایگزین شوند، که این امر در حال تحقق یافتن است.

وی ادامه داد: اکنون بعد از تعاملات شکل گرفته با روسای هیأتها و فدراسیونها، حکم سرپرستی برای هیأتهای تیراندازی با کمان و ورزشهای ناشنوایان از سوی فدراسیون متبوع صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از دیرباز با مواهب جوانگرایی و حضور استعدادهای نو در لایه های مدیریتی جامعه آشنا هستیم و عملکرد ستودنی مدیران جوان کشور را به عینه مشاهده می کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی شاهد درخشش خلاقیت های جوانان بودیم.

بهتاج افزود: همه ما تابع قانون هستیم و تخطی از قانون موجب متضرر شدن جامعه و مردم می شود لذا از اولین استانهایی هستیم که با اشتیاق، از طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیأتهای ورزشی استقبال کرده و با روسای هیأتهای بازنشسته آذربایجان شرقی جلسه ای ترتیب دادیم و کم و کیف موضوع را با آنها مطرح کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار