مهمترین ویژگی برنامه تدبیر ،ارتقای مستمر کیفیت ،بهبود و بهسازی فرآیندهای مختلف در مدرسه است

خرم آباد ( پانا ) - معاون آموزش ابتدایی استان ، در جمع معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش ابتدایی و گروههای آموزشی ادارات آموزش و پرورش قطب 3 استان بیان داشت : ارتقا مستمر کیفیت و بهبود و بهسازی فرآیندهای مختلف در مدرسه مهمترین ویژگی برنامه تدبیر است .

کد مطلب: ۸۷۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین ویژگی برنامه تدبیر ،ارتقای مستمر کیفیت ،بهبود و بهسازی فرآیندهای مختلف در مدرسه است

سید عیسی سهرابی با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در مدارس ابتدایی اظهار داشت : همه طرح و برنامه های آموزش ابتدایی باید معطوف به اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به تطبیق برنامه تدبیر با سند تحول بنیادین و ایجاد اصلاحات در آن بیان نمود : برنامه تدبیر در دوره ابتدایی چارچوب اصلی اجرایی کردن سند تحول در مدارس است و برای آن باید نگرش مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی و عامل اصلی و تعیین کننده در بهبود و بهسازی فرآیندهای مدرسه تغییر کند.

سهرابی ادامه داد: واقعیات امروز جامعه را به وسیله مفروضات دیروز نمی توان فهمید . درک واقعیات و نیازهای دانش آموزان مستلزم بازنگری و تجدیدنظر در روشهای گذشته است و آماده کردن کودکان جهت زندگی در آینده نیازمند مدیرانی است که پذیرایی ایده ها و تجربیات جدید باشند و بتوانند برای دانش آموزان محیطی شاد و با نشاط در کلاس درس و مدرسه ایجاد نمایند.

وی در ادامه ، با اشاره به ممنوعیت استفاده از کتب کمک درسی و آزمون های پیشرفت تحصیلی تصریح کرد : همه مدارس دولتی و غیر دولتی باید تابع سیاست آموزش و پرورش بوده و نظارت بر اجرای این سیاست یکی از وظایف اصلی معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش ابتدایی در سال تحصیلی جاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار