برگزاری نشست تخصصی مسئولین انجمن های ادبی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -با حضور مشاور مدیر کل و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، نشست تخصصی مسئولین انجمن های ادبی شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی مسئولین انجمن های ادبی  اسلامشهر

در این نشست ابتدا مهدی پور،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:شهرستان اسلامشهر با وجود برخورداری ازپنج محفل ادبی حافظ،اخوان،بیدل،باران وپرنیان اندیشه گامهایی رادرحوزه کشف ، شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و نوجوان برداشته و شعرایی توانمند تحویل جامعه داده ولی نیاز شهرستان برای کارکردن در این حوزه بیشتر از اینهاست.

در ادامه این جلسه عبدالهی، مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیزافزود :ازتمامی انجمن های ادبی شهرستانها ی استان تهران بازدید نمودیم واز نزدیک با مسائل و مشکلات پیش روی این انجمن ها مطلع شده و امیدواریم با دست به دست هم دادن وباحمایت و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم در این حوزه رشد چشمگیری داشته باشیم.

سپس هریک از مسئولین انجمن های ادبی گزارشی درخصوص نحوه فعالیت انجمن ها و مشکلات مالی وعدم اعتبار و بودجه برای برگزاری دوره های آموزشی و عصر شعرهابیان کردند و با آسیب شناسی این حوزه از حمایت بیش از پیش استان در برطرف نمودن مسائل و مشکلات این حوزه سخن گفتند.

شایان ذکر است، برپایی نمایشگاهی از آثار شعر و خط اعضای انجمن های ادبی ، کشف ، شناسایی و جذب استعدادهای درخشان در مدارس و دانشگاه ها ، برگزاری کلاس های آموزش داستان نویسی ،ترانه سرایی، وزن شعری و برگزاری عصر شعر از مصوبات این نشست بود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار