در گفت‌وگو با پانا

دلیل اعزام نکردن تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان به مسابقات جهانی از زبان دبیر فدراسیون

تهران (پانا) - دبیر فدراسیون وزنه‌برداری دلیل اعزام نکردن تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان را تجربه قبلی دریافت ویزا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دلیل  اعزام نکردن تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان به مسابقات جهانی از زبان دبیر فدراسیون

چند روز پیش اعلام شد تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در آمریکا اعزام نخواهند شد؛ تصمیمی که ناشی از دشواری دریافت ویزای آمریکا گرفته شد. اما پس از مدتی، دلایل دیگری هم در خصوص اعزام نشدن تیم به امریکا مطرح شد که یکی از آنها مشکلات مالی فدراسیون برای اعزام بود اما تیم موضوع از نظر فدراسیون‌نشینان رد شد.

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری، در گفت‌وگو با پانا در این خصوص گفت: برخی افراد به دنبال مچ‌گیری از فدراسیون وزنه‌برداری هستند و فکر می‌کنند اگر دلایل واهی عنوان کنند کار بزرگی انجام دادند و مچ فدراسیون را گرفتند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دلیل ما برای اعزام نکردن تیم نوجوانان سخت‌گیری‌های بیش از اندازه آمریکا برای صدور ویزا بوده است و به همین دلیل قید حضور در این رقابت‌ها را زدیم. سال گذشته در جریان رقابت‌های بزرگسالان در آمریکا ما مشکلات زیادی را تحمل کردیم و در نهایت ویزا یک ورزشکار و ماساژور ما صادر نشد و دو وزنه‌بردار ما با مشکلات زیادی برای صدور ویزا مواجه شدند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات زیادی که در تهیه صدور ویزا داشتیم و در نهایت دو سه روز مانده به رقابت‌های جهانی به امریکا رسیدیم و جلسه فنی مربیان را از دست دادیم. امسال با توجه به تجربه قبلی که داشتیم به این رقابت‌ها نمی‌رویم.

بیرانوند در پاسخ به اینکه دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا عنوان کرده تاکنون چندین بار دعوت‌نامه فرستاده اما از سوی ایران پاسخی داده نشده است، اظهار کرد: این موضوع مرسوم است و کشور میزبان همیشه برای کشورهای شرکت‌کننده دعوت‌نامه ارسال می‌کنند اما همان‌طور که گفتم ما سال گذشته در جریان رقابت‌های جهانی بزرگسالان خیلی سختی متحمل شدیم و امسال تشخیص دادیم که تیم نوجوانان به رقابت‌های جهانی اعزام نشود. اما این تیم رها نشده و چند سال دیگر به بدنه تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شود و ضمن اینکه تاکنون تمام رقابت‌ها را حضور داشتند و جای مشکلی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار