جذب ۳۰۰ مربی جدید در سازمان دانش آموزی فارس

برگزاری گردهمایی دو روزه مسئولان سازمان دانش آموزی استان فارس

شیراز(پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس از جذب نیرو های جوان در سال جاری در این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۳۰۰  مربی جدید  در سازمان دانش آموزی فارس

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به رویکرد این سازمان در خصوص جوان گرایی و جذب نیرو های جوان اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه فعالیت های سازمان دانش آموزی و دستیابی به اهداف تربیت اجتماعی دانش آموزان به مربیان و نیروهای علاقه مند نیازمندیم و باید افراد مستعد را جذب کنیم.

وی با اشاره به جذب بیش از ۳۰۰ مربی و فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان در سال جاری افزود: در این راستا در اردو ها و نشست های ملی و استانی برگزار شده از ابتدای سال تا کنون، از ظرفیت های مربیان جوان نیز استفاده شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس با اشاره به هدف این سازمان در راستای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان ادامه داد: مهم ترین هدف این سازمان افزایش سرمایه های اجتماعی و تربیت نسل پویا و مسئولیت پذیر است، که این آموزش ها می تواند نسل آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ را فراهم کند.

کلاری اضافه کرد: سرمایه اجتماعی یک جامعه به تعداد افرادی بستگی دارد که مهارت های زندگی صحیح ، قوانین و مقررات را به بهترین شکل فرا گرفته باشند و اجرا کنند.

وی از برگزاری گردهمایی مسئولان سازمان دانش آموزی استان فارس در روز های 14 و 15 آذر ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این گردهمایی به بررسی و بیان گزارش های عملکرد سازمان دانش آموزی استان فارس در سال جاری و چشم انداز های سال آینده پرداخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار