معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان کارون

کارون (پانا)- معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بازی های بومی محلی در شهرستان کارون خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان کارون

محمود معزی ضمن اعلام این خبر، افزود: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح مدارس شهرستان و همچنین در سطح استان باعث افزایش انگیزه بین دانش آموزان شده و تمایل آن ها به سمت و سوی ورزش را دوچندان می کند. برگزاری مسابقات ورزشی و در کنار آن پرداختن به کشف استعداد ها از مزیت های این مراسم است که به حول قوه الهی این مهم با شکوه قابل قبولی در سطح استان خوزستان و شهرستان کارون برگزار شد.

وی توضیح داد: توجه به امر تربیت بدنی و ورزش در مدارس بسیار حائز اهمیت است چرا که تندرستی و نشاط رابطه مستقیمی با یادگیری دانش آموزان و دریافت بهتر مطالب درسی توسط آن ها دارد لذا دبیران و آموزگاران تربیت بدنی باید زنگ ورزش را در مدارس با جدیت دنبال کنند تا نتایج مطلوب آموزشی حاصل شود.

معزی خاطرنشان کرد: چند اعتبار ورزشی جهت احداث زمین های ورزشی رو باز و چمن مصنوعی بالغ بر 450 میلیون تومان به شهرستان کارون اختصاص داده شده که حکایت از اهمیت ورزش و تعدد ورزشکاران این شهرستان دارد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون نیز در پایان اعلام کرد: پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بازی های بومی محلی و رشته های ورزشی بصورت استانی در آموزشگاه دخترانه صداقت شهرستان کارون با حضور بیش از ۵۶۰ نفر دانش آموز در قالب ۲۳ تیم ورزشی برگزار شد.

گفتنی است پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان کارون با حضور معاونت امور اجتماعی استانداری، رئیس هیئت بازی های بومی محلی استان، معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اهواز، رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندهی سپاه شهرستان کارون و دیگر مسئولین استانی و شهرستان کارون برگزار شد.

گفتنی است ؛ در پایان مراسم از غرفه های بومی محلی،نمایشگاه و دستاوردهای تربیت بدنی،غرفه سلامت و غرفه مرکز ساختار قامتی بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار