با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان:

نماینده جدید کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش معرفی شد

پانا(یاسوج) ـ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، پیمان آوخ به عنوان نماینده دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش معرفی شد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده جدید کهگیلویه و بویراحمد  در مجلس دانش آموزی کشور  و مشاور  مدیر کل آموزش و پرورش معرفی شد

با قبول استعفای سید علی خواهش نیک توسط مدیر کل آموزش و پرورش،دانش آموز پیمان آوخ از لوداب و نفر دوم نهمین دوره از انتخابات مجلس دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی استان، به عنوان نماینده دانش آموزان پسر استان در مجلس دانش آموزی کشور معرفی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با تبریک به نماینده جدید دانش آموزان پسر استان در مجلس دانش آموزی اظهار، کرد: روزی که انتخابات مجلس دانش آموزی برگزار شد، پیمان آوخ نطق انتخاباتی خوبی داشتند و همه انتظار داشتند که وی انتخاب شود، به دلیل برابری تعداد آرا با سید علی خواهش نیک انتخابات به دور دودم کشید، اما با ایثار و جوانمردی به رقیب خود رآی داد.

سید بهاء الدین ملک حسینی در مورد علت استعفای خواهش نیک، گفت: وی از دانش آموز خوبی است که در همه زمینه های اجتماعی و رسانه ای حضور فعالی دارند، اما در هر حال خانواده و خودش به این نتیجه رسیدند که حضور در مجلس دانش آموزی ممکن است به درس و کلاس او آسیب بزند به همین دلیل با ارائه استعفانامه به مدیر کل آموزش و پرورش از سمت خود کناره گیری کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه نماینده مجلس دانش آموزی باید مشکلات دانش آموزان استان را با مدیر کل مطرح کند، افزود: وی باید ارتباط مستمر با روسای شورای دانش آموزی شهرستانها، مسؤلین سازمان دانش آموزی استان و دبیرخانه مجلس دانش آموزی داشته باشد.

در ابتدای جلسه رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد : انتخابات مجلس دانش آموزی هر دو سال یک بار در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم به ترتیب در مرحله آموزشگاه، شهرستان و منطقه برگزار می شود.
سید نظام مرادی ادامه داد: سپس نفرات منتخب به مرحله استانی راه پیدا می کنند، دانش آموزان راه یافته به این مرحله در یک رقابت سالم نسبت به معرفی خود و بیان اهداف و دیدگاهایشان در خصوص پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی می پردازند.
وی گفت: در پایان مرحله استانی رای گیری انجام می شود و بعد از شمارش آرا دو نفر دانش آموز دختر و پسر به عنوان نمایندگان استان به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا می کنند.

مرادی تصریح کرد: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان به مدت دو سال از زمان انتخابات در سطح استان به‌عنوان مشاوران دانش‌آموزی مدیر کل استان منصوب و زمینه بهره‌گیری از نظرات مشورتی و حضور این دانش آموزان در جلسات مجلس دانش آموزی و جلسات استانی فراهم می‌‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش های سید علی خواهش نیک در این مدتی که به عنوان نماینده دانش آموزان استان بودند، اظهار کرد: پیمان آوخ از امروز به عنوان مشاور مدیر کل و نماینده دانش آموزان فعالیت خودر را آغاز می کند، ما انتظار داریم با تمام قوا و توان ابتدا مسایل آموزشی و تربیتی خود را پیگیری نمایند و سپس یک نماینده شایسته برای دانش آموزان پسر استان در مجلس دانش آموزی کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار