فرماندار اسلامشهرتاکید کرد: ضرورت آگاهی رسانی جامع به خانواده ها در زمینه بیماری ایدز

اسلامشهر (پانا) - همایش روز جهانی ایدز با حضور فرماندار اسلامشهروعضو هیات علمی بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) در سالن فجر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرتاکید کرد: ضرورت آگاهی رسانی جامع به خانواده ها در زمینه بیماری ایدز

دراین همایش حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درسخنانی با تقدیر از همکاری دستگاه های متولی امر بهداشت با آموزش و پرورش اظهار داشت:آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه نظام جمهوری اسلامی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با 40میلیون نفر دانش آموز و خانواده های آنان در ارتباط میباشد.

وی در ادامه افزود:یکی از ساحت های سند تحول بنیادین بر مسائل زیستی و بدنی دانش آموزان تاکید دارد و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی بدن را مد نظر خود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد:مشکل اساسی ما با نگرش به آمار بیماران مبتلا به ایدز ذر جامعه عدم آگاهی به موقع آنان میباشد.

بنارخاطر نشان کرد:با توجه به شعار روزجهانی ایدز در امسال مبنی براینکه من برای آگاهی از سلامتی خود آزمایش ایدز خواهم داد،دغدغه کلیه دستگاه ها،سازمانها و وزارتخانه های ذی ربط میبایست نگاه کنترلی و افزایش سطح اطلاع رسانی به مردم در راستای رسیدن به زندگی مطلوب باشد.

در ادامه این همایش مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان جلسه مذکور خاطر نشان کرد :با توجه به گستردگی علم و دانش جوامع انسانی با مشکلات و چالشهایی نیز روبرو خواهند شد که اگر واقعیت ها برای همه بیان شود ، انسانها در مواجه با آن وحشت نخواهند کرد.

وی تاکید کرد :سلامت اجتماعی تضمین کننده سلامت جسمی و روانی فرد خواهد بود و کانون های خانوادگی و عواطف انسانی را نیز گرم نگاه خواهد داشت .

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:در شهرستان اسلامشهر ضرورت دارد دستگاه های مرتبط با امر سلامت و بهداشت به عنوان سفیران سلامت اطلاع رسانی موثر ودقیق در زمینه بیماریها و علی الخصوص ایدز داشته باشند و نتایج برگزاری اینگونه همایشها در اختیار همگان قرار گیرد.

شایان ذکراست ،در این همایش که با نظارت کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد ،مسئولین شبکه بهداشت ، هلال احمر، بهزیستی ،شورای معاونین آموزش و پرورش ،مربیان و رابطین بهداشت و اعضای انجمن و اولیا مربیان آموزش وپرورش نیز حضور داشتند .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار