با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صورت گرفت؛

آیین کلنگ زنی مدرسه مشارکتی 6کلاسه سید مهدی موجانی در کهریزک

کهریزک (پانا) - صبح امروز با حضور مسئولین شهری و استانی، آیین کلنگ زنی مدرسه خیری 6کلاسه سید مهدی موجانی در کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ زنی مدرسه مشارکتی 6کلاسه سید مهدی موجانی در کهریزک

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: خیرین نیک‌اندیش مدرسه ساز همیشه دلسوزانه و خیرخواهانه در کنار آموزش و پرورش بوده اند و در امر مدرسه سازی همیشه از آنچه که در توان دارند دریغ نمی کنند.

وی در ادامه افزود: همدلی و همراهی دو عنصر برای پیشرفت هر چه بهتر کارها است که به حمدالهی این امر در منطقه کهریزک به خوبی میسر شده است.

صیدلو در ادامه اظهار داشت: امر مدرسه سازی از جمله موارد خیری است که همیشه در ذهن ها ماندگار می ماند و خیر و برکت آن برای خیرین جاودانه خواهد ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به اینکه شهرستان های استان تهران به لحاظ فضای آموزشی دارای کمبودهایی است، تصریح کرد: از خیرین نیک اندیش دعوت می شود تا با مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه سازی علاوه بر اجر اخروی ، در تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین نیز سهیم باشند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مدرسه 6کلاسه زنده یاد سید مهدی موجانی با همت خیرین نیک اندیش سید هادی و جعفر موجانی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، در زمینی به مساحت 1800متر مربع و زیر بنای 400متر مربع در منطقه کهریزک ساخته خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک، موجانی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز استان تهران و شهرستان ری، مجیدی بخشدار کهریزک، آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر، اعضای شورای اسلامی کهریزک، هادیان مسئول مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و دیگر مسئولین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار