باستانی رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت:

تشکل های دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان، نقش اساسی دارند

تهران (پانا) - از دیگر وظایف دانش آموزان پیشتاز رعایت و تبلیغ منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی ادب و خوش خلقی، راستی و درستی ، یاری و مهربانی ، دوستی با طبیعت ، دیانت و معنویت ، نظم پذیری و قانون مداری ، میهن دوستی ،تلاش و صرفه جویی، شجاعت و دلیری ،عدل و انصاف ، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی ،تدبیر و تفکر باشند .

کد مطلب: ۸۷۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان، نقش اساسی دارند

عباس باستانی رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در همایش دانش آموزان پیشتاز دختر مدارس متوسطه دوره اول منطقه 19 آموزش و پرورش شهر گفت : شعار سازمانی همدلی ، همفکری و همکاری باید نهادینه شود و وظیفه دانش آموزان پیشتاز است که این شعار ها را در مدرسه عملیاتی کنند .

وی افزود: از دیگر وظایف دانش آموزان پیشتاز رعایت و تبلیغ منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی ادب و خوش خلقی، راستی و درستی ، یاری و مهربانی ، دوستی با طبیعت ، دیانت و معنویت ، نظم پذیری و قانون مداری ، میهن دوستی ،تلاش و صرفه جویی، شجاعت و دلیری ،عدل و انصاف ، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی ،تدبیر و تفکر می باشد .

در پایان ایشان با نامبردن سایر تشکل های دانش آموزی دیگر در مدارس ، سازمان بسیج دانش آموزی ، اتحادیه انجمن های اسلامی و هلال احمر افزود تشکل های دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان، نقش اساسی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار