45 مربی کمک های اولیه هلال احمر گیلان رقابت کردند

رشت(پانا)-آزمون ویژه مربیان کمک های اولیه جمعیت هلال احمر استان گیلان امروز (سه شنبه) در رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
45 مربی کمک های اولیه هلال احمر گیلان رقابت کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز سه شنبه درباره این آزمون گفت: این 45 مربی کمک های اولیه در صورت قبولی به عنوان مربی آموزش دوره آمادگی برابر مخاطرات ویژه کارکنان ، نجاتگران و امدادگران با جمعیت استان همکاری می کنند.
مهدی ولی پور اظهار داشت: مربیان در این آزمون به سوالات مربوط به نحوه ضرورت آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی و آشنایی با مخاطرات انسان ساز و اقدام لازم برابر آنها پاسخ دادند.
وی با بیان این که آموزش در هلال احمر در سطوح و رشته های مختلف انجام می گیرد که در هر مرحله به مربی با تجربه نیاز است، افزود: کارکنان، نجاتگران و امدادگران جمعیت به عنوان اولین کسانی که در حوادث و سوانح حضور می یابند نیازمند فراگیری به روز امداد و کمک های اولیه هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: در زمان حاضر، این جمعیت دارای 212 مربی فعال در رشته های امداد و کمک های اولیه ، نجات، آوار ،اسکان ، تغذیه ، سیلاب ، کوهستان ، پشتیبانی و حمایت روانی است که با هلال احمر استان همکاری می کنند.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار